האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

הפגנות ענק בארץ ובארה”ב נגד חילול הקברים

‍‍כ אדר ב' תשעא

לאור הביזה והחורבן שפשעו הארכיאולוגים של רשות העתיקות ורוקנו מערות קבורה במבצע שישי שבת שנערך תוךחילול שבת ורמיסת כל רגש יהודי, החליטו בהנהלת העדה החרדית לצאת בהפגנות ענק בארץ ובארה”ב.

מטעם הנהלת העדה הוכרז עצרת מחאה אדירה שתתקיים בשעה 2:00 בצהריים בככר זופניק בירושלים, וקיום מעמד מחילה מהעצמות שנלקטו ביום שני פרשת תזריע.

במקביל בת בריתה של העדה החרדית בארצות הברית, קראו אמש להמונים בקריאה לצאת ולהפגין מול ביתו של בעל החברה יפת 36 מר אבי רוזן, ביום שני הקרוב.

העצרת המחאה האדירה תתקיים בשעה 2:00 בצהריים בככר זופניק בירושלים, על המשך חילול והרס הקברים ביפו, על פשעי “רשות העתיקות” וחברת “אלקטרה” וחברת “יפת 36” (אר. אפ. אר.) אשר הרסו בזדון את השיכבה השלישית הקדומה ביותר עוד מימי הקדמונים, בבית החיים העתיק ביפו.

במקום תתקיים “בקשת מחילה” מעצמות הקדמונים אשר יוטמנו במסע לווי’ה במעמד אלפים

הביד”צ והראב”ד שליט”א הביעו במושב בית דין האחרון תרעומת קשה, נגד אלו המנסים להכניס קרירות במערכה על חילול קברי הקדמונים, אשר מסכן את כל הישוב כולו ומביאה לאסונות נוראים כמובא בגמ’ והיתה יד ד’ בכם ובאבותיכם.

בשיחה עם אחד מהדרג הבכיר ב”עדה החרדית” הוא אומר שהעצרת תשמיע את זעקתה על חילול הקברים ביבנה וברמלה, ועל התרבות חיטוטי שכבי בארה”ק

הפגנת ענק שע"י התאחדות הרבנים

הפגנת ענק שע"י התאחדות הרבנים

מודעת אתרא קדישא

מודעת אתרא קדישא





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.