האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

הילולת הרה”ק רבי אברהם מסטרעטין זי”ע

‍‍ד טבת תשף

יום ג’, ג’ טבת, חל יומא דהילולא של הרה”ק רבי אברהם מסטרעטין זי”ע בן הרה”ק רבי יהודה צבי מסטרעטין זי”ע המכונה ‘הצדיק דמעיקרא’, שנסתלק במוצאי זאת חנוכה ג’ טבת תרכ”ה ומנו”כ בבית החיים העתיק בעיירה סטרעטין אוקראינה.
לרגל ההילולא התקיימו אמש סעודות הילולא לזכרו בערים ירושלים, בית שמש, ביתר, חיפה, צפת, אשדוד בארה”ק ובורו פארק, מונסי, קרית יואל, לייקווד בארה”ב.

כמו כן, היום יתקיים בבני ברק ובבית שמש ובלונג איילנד סעודות ההילולא.
זה מכבר נודעה הפעילות הכבירה שניזומה ונעשתה עד עכשיו ע”י ‘איגוד צאצאי הרה”ק מסטרעטין העולמי’, אשר בין השאר מוציא לאור מדי חודשבחודשו את הגליון ‘בית סטרעטין’ במסגרת מכון
‘בית סטרעטין’ – מורשת רבוה”ק מסטרעטין זיע”א, מפעיל ומתחזק את הנר תמיד באהל אדמו”רי סטרעטין, ואף ארגן בשנים האחרונות, את מסע הקודש ‘א נסיעה קיין סטרעטין’ ביומא דהילולא של הרה”ק רבי יהודה צבי מסטרעטין זיע”א החל ביום י”א אייר, אשר כל אלו ועוד יעברו כעת תחת אחריות והנהלת אגודת ‘בוני סטרעטין’.

בהנהלת האגודה מציינים לטובה את העובדה שבשנים האחרונות הגיעו עשרות קבוצות ויחידים לפקוד את אהל האדמו”רים בעיירה סטרעטין ביניהם אדמו”רים ורבנים צאצאי אדמו”רי סטרעטין לדורותיהם מארה”ק ומחו”ל.

כמו כן, במבצע לוגיסטי מיוחד יצאו בס”ד קבוצה מצאצאי בעל ההילולא זי”ע לפקוד את ציונו הק’ ולשפוך : שמות לתפילה על ציוני אדמו”רי סטרעטין ניתן לשלוח לדוא”ל. [email protected] כמו כן בטל: 02-5677080

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.