האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

קבר שמואל הנביא: מעשה וונדליזם ע״י פורעים ערביים

‍‍ד טבת תשף

מנהל אתר קבר שמואל הנביא גילה עקבות שריפה על משקוף מבואת הכניסה למבנה ציונו של שמואל הנביא זי”ע, הסמוך לירושלים, וכן שרידים של המזוזה שהושחתה.


משה מושקוביץ | צדיקים.נט | ד׳ טבת תש״פ


עם גילוי האירוע, מיהר מנהל האתר להזעיק את המשטרה, שהגיעו בראשות מפקד הגיזרה, ואיתרו את שאריות המזוזה השרופה בפח זבל סמוך. במקביל אותרו מספר המתגוררים חשודים, באזור.

למעשה הונדליזם, אמר רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ’: “יש למצות את הדין עם אותם פורעים, אשר ביקשו להשחית את האתר הקדוש לעם היהודי.

בימים אלה, בהם אנו מציינים את נצחונו של העם היהודי מול יוונים שביקשו לקעקע את עיקרי הדת וסמליו, עלינו לא לשקוט אל מול מעשי עוולה, פגיעה בתשמישי קדושה, אלימות והשחתה של פורעים ומסיתים כנגד העם היהודי והמקומות הקדושים לו”.

בשיחה עם מנכ״ל הארצי לפיתוח המקומות הקדושים הרב יוסי שווינגר אמר: “אנו רואים בחומרה רבה את הארוע החמור שארע ככל הנראה על יד מס’ פורעים בני מיעוטים הגרים באזור, בטוחני שזרועות הבטחון החוקרות את שריפת המזוזה ישימו ידם בזמן הקרוב על הפורעים תוך הטלת עונש כבד על הפוגע בסמל הבית היהודי: המזוזה:

בזאת חנוכה, נר שמיני של חנוכה במעמד מרגש קבע הרב שמואל רבינוביץ, מזוזה חדשה בפתח המבנה.

במרכז הארצי לפיתוח מקומות קדושים מציינים, כי אלפים פקדו את קבר שמואל הנביא במהלך ימי החנוכה, ובמיוחד ביום השמיני של החג, בו התקיימה תפילה מיוחדת במקום קבורתו של שמואל הנביא.


צילום
: ערוץ 7

enclosure: http://www.zadikim.net/wp-content/uploads/79f6f565-576a-4495-810a-6616ac45fd24.mp4 22370818 video/mp4

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.