האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

נס הצלה: בזכות מתנדבי הצלה אומן

‍‍יז אב תשעט

הצלה אומן הצילו את חייה של אשה מבוגרת שנפלה בשוק סמוך לקברו של רבי נחמן מברסלב באומן


משה מושקוביץ | צדיקים.נט | ט״ז אב תשע״ט


ביום שישי בשעות הצהריים ב’הצלה אומן’ התקבל דיווח וקריאה לעזרה דחופה בעקבות נפילה קשה של אישה מבוגרת כבת 70 בשוק המרכזי במרכז העיר אומן, מתנדבי ‘הצלה אומן’ שהגיעו לזירה פינו את הפצועה לבית חולים בעיר, שם היא עברה סדרת צילומים, ונקבע כי יש צורך לנתחה במהירות.

עסקני אומן הפעילו את חברת הביטוח של הפצועה, בהתייעצות הלכתית עם המרא דאתרא של אומן הרב יעקב ג’אן שליט”א, דקות לפני כניסת השבת נסגרו הפרטים האחרונים לקראת ההטסה הרפואית שיצא לדרך סמוך לכניסת השבת.

בארגון ‘הצלה אומן’ מדווחים כי הפצועה כבר נמצאת בבית חולים בישראל וממתינה לניתוח שיערך מחר (ראשון) בשעות הבוקר על ידי טובי הרופאים בישראל.

הפצועה היא אמה של אישיות בכירה במועצת העיר אשקלון שהגיעה לאומן עם משפחתה מישראל במסגרת מסע לקברי צדיקים באוקראינה.

יו”ר ‘הצלה אומן’ העסקן חיים חזין אומר ל’אומן שלום’: “הגברת שהתארחה עם משפחתה סמוך לציון רבי נחמן מברסלב, נפלה בשוק באומן, לאחר הדיווח על פציעתה, הגענו עם האמבולנס של ‘הצלה ללא גבולות’ פינינו אותה לבית חולים מקומי, שם היא עברה סדרת צילומים, ונקבע כי יש לנתחה, פעלנו במהירות הפעלנו את חברת הביטוח וברוך השם כבר היום היא ממתינה לניתוח בבית חולים ישראל”.

חזין אומר כי “למזלנו הגברת הייתה מבוטחת. אם היא לא הייתה מבוטחת כל הסיפור היה נראה אחרת. אני מבקש מכל הבאים לאומן, בדולר אחד ליום שתשלמו עבור ביטוח רפואי הטיול שלכם יכול להיראות אחרת, אנא! תעשו ביטוח רפואי שיוכל להציל את חייכם במקרים לא נעימים, ותמנעו מעגמת נפש מיותרת הכרוכה בהוצאות כבדות ומיותרות”.

בנה של הפצועה מבקש להודות לכל המסייעים: “חברים יקרים שבוע טוב. שנים רבות אני אישית עוסק בעשיה ציבורית ומשתדל לעזור ולסייע לכולם. ופתאום שהדבר קשור אלי אישית (אמא שלי) הרגשתי חסר אונים (ארץ זרה שעות ספורות לפני שבת) ואז תוך דקות התגייסתם כולכם כל אחד בכובעו שלו כמלאכים מן השמים. תודה לכולכם לחיים חזין, ליוסי מרגלית, לבני רוזנר, לר’ נחמן שטיינברג, לרובי שמש, לאבי חובב, למר יואל ליאון, לרב יעקב גאן, ולאיש היקר שזכיתי להכיר מר שלומי רוזיליו שהיה איתנו וליווה ועדיין מלווה ועוזר. מן השמים ישלמו שכרכם שנזכה להחזיר לכם רק בשמחות. יישר כח בשם המשפחה כולה”.

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.