האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

ההילולה בבעלזא: אלפים יעלו להשתטח על ציונו של מהר״א מבעלז זצוק״ל

‍‍כ אב תשעט

הערב, ליל חמישי, אור לכ”א אב, יום ההילולה של כ”ק אדמו”ר מהר”א מבעלזא זי”ע, יעלו אלפים מכל רחבי הארץ להשתטח על ציונו הר׳ בהר המנוחות


משה מושקוביץ | צדיקים.נט | כ׳ אב תשע״ט


מהערב יחל העליה ההמונית לציון הקשבמרומי הר המנוחות כאשר הציבור ימשיך בנהירה עד לשעות המאוחרות של ליל שישי, התחבורה הציבורית מצפה לשנע רבבות לציון הקבהר המנוחות מכל חלקי הארץ.

מחר בבוקר תתקיים תפלת שחרית ברוב עם בראשות כק מרן אדמור מבעלזא שליטא בהיכל בית המדרש הגדול בקרית בעלזא ואחר התפילה יעלו המוני החסידים בראשות כק מרן האדמור שליטא לציון הקלאמירת מזמורי התהילים כמנהג בית בעלזא, ולאחר אמירת היהי רצון והקדיש, מוסר כק מרן האדמור שליטא דאח בשיחת

קודש, ליד הציון.

בד״ץ בעלז יצאו בכרוז מיוחד בו נאמר כי עלה בידם לסדר תקון גדול שלא ילכו אנשים ונשים בערבוביה חו בדרך העולה לציון הק‘, על כן על הציבור הקדוש להשמע להוראות השילוט במקום ולא לפרוץ חו את גדרי הקדושה. כמו כן, נעשו סידורים מיוחדים בדרכי הגישה לכהנים, כאשר לפי הוראת והנחיות חברי הבדצ נעשה גיזום של העצים לאורך הדרך, כן הותקן שילוט מיוחד המהווה כמורה דרך לכהנים על אופני הזהירות עד לגישה בקרבת הציון.

כמו״כ יצאו בכרוז מיוחד בו נאמר כי עלה בידם לסדר תקון גדול שלא ילכו אנשים ונשים בערבוביה חו בדרך העולה לציון הק‘, על כן על הציבור להשמע להוראות השילוט במקום, ולא לפרוץ חו את גדרי הקדושה.

כמו כן, נעשו סידורים מיוחדים בדרכי הגישה לכהנים, כאשר לפי הוראת והנחיות חברי הבדצ נעשה גיזום של העצים לאורך הדרך, כן הותקן שילוט מיוחד המהווה כמורה דרך לכהנים על אופני הזהירות עד לגישה בקרבת הציון.

העסקנים החשובים הרב בערל קליין והרב מרדכי לנדאו מזכל קהל מחזיקי הדת העומדים בראש הארגון הלוגיסטי של ההילולא, סיימו בימים אלו את התשתית לקליטת הרבבות, סככת בד גדולה הוקמה בכל אזור הציון הקוכן מערכת מיזוג אויר על מנת להקל על ההמונים המצטופפים בקרבת הציון. כמו כן, הותקנה מערכת תאורה לשעות הלילה וברזיות וחדרי שרותים ניידים.

יש לציין כי עיריית ירושלים מפעילה תאורה בשעות הערב בכל ימות השנה בציון הרהק מבעלזא זיע.





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.