האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

הערב עליה לציון האדמו”ר מוואסלוי זצ”ל

‍‍ט טבת תשעד

העליה המרכזית בראשות כ”ק האדמו”ר שליט”א בשעה 3:15 אחה”צ • בשבת קודש תתקיים התוועדות מרכזית לזכרו בבית מדרשו בתל אביב

מתוך עיתון המבשר | ט’ טבת

היום, יום חמישי, ט’ בטבת, תתקיים העליה לציונו הקדוש של כ”ק אדמו”ר מ”וואסלוי” זצוק”ל, הרה”ק רבי יעקב יוסף שלמה הלפרין זי”ע. האדמו”ר זצוק”ל, מצאצאיו של הסב”ק מרוז’ין זי”ע ומגדולי האדמו”רים בארה”ק, היה ידוע כצדיק נשגב ופועל ישועות בקרב הארץ, ורבים נושעו מברכותיו.

מקום ציונו שבחלקת אדמו”רי בית רוזין בבית העלמין ‘נחלת יצחק’ גבעתים, משמש כאבן שואבת במשך כל השנה לשפוך שיח ולהתפלל ומפורסם כמקום סגולה וישועה.

השנה חל יום ההילולא, י”א טבת, בשבת קודש והעליה לציונו מתקיימת, כמנהג רוז’ין, היום יום חמישי. העליה המרכזית תתקיים בשעה 3:15 בראשות כ”ק האדמו”ר שליט”א להעתיר ישועה בעד הכלל והפרט.

בשבת יערוך כ”ק האדמו”ר שליט”א את סעודות השבת וההילולא בבית מדרשו שבשד’ בן גוריון 71 , תל אביב, ובמהלכה יועלו קווים לדמותו ולמורשתו הנשגבה של כ”ק האדמו”ר זצוק”ל.

השבת תעמוד בסימן הפעילות הענפה הקיימת במקום, בקירוב יהודים לבאר מים חיים של תורה ואמונה המהווה תופעה ייחודית ומרנינה בשממה הרוחנית הקיימת במקום, והינה אות ומופת לכוחו של האי צדיק כ”ק האדמו”ר זצוק”ל בעל ההילולא, אשר בחיים חיותו הביע את רצונו הטהור להמשך קיומו של בית מדרשו בתל אביב.





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.