האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

היערכות לקליטת אלפי העולים להתפלל על ציונו של כ”ק מרן אדמו”ר מלעלוב זי”ע

‍‍ה תשרי תשעד

העליה לציון תתקיים אי”ה ביום חמישי, ח’ בתשרי – ‘י”ג מידות”, לרגל יום ההילולא שחל ביום הכיפורים הבעל”ט

מתוך המבשר

לקראת יום ההילולא הרביעי, הושלמו ההכנות על ידי ה”ועד המארגן” בסיוע “האגף לתרבות תורנית בעיריית ירושלים”, לקליטת אלפי העולים להשתטח ולהעתיר תפילה על ציונו של כ”ק מרן אדמו”ר מלעלוב זי”ע במרומי הר הזיתים.
העלייה לציון תתקיים אי”ה ביום חמישי, ח’ בתשרי – ‘י”ג מידות’.

מאז עלותו בסערה השמימה בליל יום הקדוש שנת תש”ע, נעשה ציונו של הרבי הקדוש מלעלוב זי”ע לאבן שואבת להמוני מתפללים ומבקשי ישועה. המוני יהודים מכל הקהלים החוגים והעדות, עולים בכל ימות השנה אל הציון הק’, שופכים ליבם כמים בתחינה ובתפילה לישועה ורחמים. רבים מעידים על הישועות הרבות שזכו לראות במקום מסוגל זה, במיוחד לאחר שקבלו על עצמם שלא לדבר עוד בשעת התפילה מתחילתה ועד סופה.

לקראת יום ההילולא הרביעי צפויים לעלות ולהשתטח על
הציון המוני בית ישראל, לשפוך צקון לחש ותפילה על ציונו של הרבי זי”ע לישועת הכלל והפרט. ב’אגף לתרבות תורנית’ בעיריית ירושלים הושלמו ההכנות הרבות להכשרת השטח לקליטת האלפים, תוך הסדרת תאורה מתאימה לשעות החשיכה ואמצעי הצללה לשעות החום.
במקום הוקם “אוהל הכנסת אורחים” להמוני העולים להתפלל, ונערך תיאום מלא עם כוחות הביטחון, כדי להבטיח בעז”ה את שלומם של הבאים ביום ההילולא בכל שעות היממה.

בנוסף הושקעו השנה מאמצים מרובים בהסדרת מערך התחבורה לרווחת העולים לציון הק’.
תחנת היציאה ברח’ בריינדס (ליד ישיבת רוז’י), לאורך התחנות ירמיהו, בר אילן, שמואל הנביא, ככר זוועהיל להר הזיתים.
זמני היציאה: להר הזיתים לפנה”צ: בשעות 11:00 10:00, 12:00 ומשעה 13:00 שרות רצוף כל חצי שעה עד השעה 18:00 ובתגבור מיוחד לפי הצורך. חזור: מהשעה 11:00עד 13:00 כל שעה, ומהשעה 13:00 עד 19:00 כל חצי שעה, ובתגבור לפי הצורך. לבאים מחוץ לעיר – כל הקווים עוצרים בתחנות היציאה.

זכותו הכבירה של רבנו זי”ע תגן עלינו ועל כל בית ישראל להיוושע בכל טוב ולהיחתם ב”ספרן של צדיקים גמורים” ובגמר חתימה טובה.





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.