האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

המונים עולים היום לקבר רחל

‍‍כו אלול תשעג

שלט בכניסה לקבר רחל

שלט בכניסה לקבר רחל

היערכות לקליטת רבבות השמות למחזור החדש של ‘תפלת 40 יום’ בקבר רחל מר”ה עד יום ההילולא י”א מרחשון.

מתוך המבשר | כ״ו אלול תשע״ג

היום, יגיעו המונים מכל רחבי הארץ כמדי שנה לפקוד את קבר רחל אמנו, לשפוך שיח ולהעתיר לכתיבה וחתימה טובה.

המנין המרכזי לאמירת הסליחות לפנות בוקר התקיים הלילה בשעה 4:50 כאשר לפני התיבה עבר אחד מגדולי התורה שליט”א. המנין המרכזי לאמירת הסליחות בחצות הלילה יתקיים בכל ימי הסליחות עד יום הכיפורים בשעה 12:30 בחצות הלילה. האוטובוסים יצאו מרחבי ירושלים בשעה 23:45 מהתחנות הקבועות של מוסדות קבר רחל.

בימים אלו נשלמת ההיערכות של מוסדות קבר רחל להכנת מערך התפלות האדיר של ‘תפלת ארבעים יום’ אשר תתחיל בע”ה בעיצומו של יום ראש השנה על ידי המנין המיוחד של גדולי התורה שישהו במתחם קבר רחל במהלך ימי ר”ה, וימשיכו מדי יום ביומו, עד יום ההילולא של רחל אמנו בי”א מרחשון הבעל”ט, במעמד התפלה העולמי של רבבות אלפי ישראל בקבר רחל.
השבוע התקבלה משלחת רבני מוסדות קבר רחל בראשות הגרמ”מ קלוגר שליט”א במעונם של גדולי ישראל שליט”א, אשר האצילו מברכתם על התורמים להחזקת הכוללים בקבר רחל ואף העבירו את שמותיהם לתפלת ארבעים ימי הרחמים והרצון בקבר רחל, כאשר הם מציינים כי בימים אלו בהם עם ישראל זקוק לרחמים גדולים יש להרבות בתפלה לישועת הכלל והפרט במקום התפלה המסוגל והמקודש מדורי דורות.

מאמץ מיוחד נעשה בימים אלו על מנת לקלוט את רבבות השמות ולהעבירם ל’תפלת ארבעים יום’ ולשם כך אף תוגבר במיוחד ‘מוקד קבר רחל’ שמספרו -1-800-800 863 בכדי להעביר את השמות לתפלה להיפקד בדבר ישועה
ורחמים.





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.