האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

היום: מעמד כבוד התורה לחברי ורבני הכוללים בקבר רחל

‍‍א ניסן תשעג

המונים ישתתפו היום במעמד האדיר לכבודה של תורה ולכבודה של רחל אמנו, בראשותם של מרנן ורבנןגדולי ומאורי הדור שליט”א אשר ישמיעו מדברות קדשם בדברי

מודעה על קבר רחל

מודעה על קבר רחל

חיזוק והתעוררות לחזק ולאמץ לב המיחלים לה’

מתוך עיתון המבשר | יום ד’ פרשת ויקרא תשע”ג

המעמד הנשגב יתקיים היום בקבר רחל בשעה 4:00 אחה”צ לאחר אמירת כל ספר התהלים ע”י רבני המנין הקבוע כמידי יום ביומו, ויועבר בשידור חי למספר מוקדים ברחבי הארץ ובתפוצות. לאחר מכן תיערך סעודת המצוה באולמיתמיר בירושלים בשעה 5:00. מתחם מיוחד במרכז האולם הוקצה לחברי ורבני הכוללים בקבר רחל השוקדים על תלמודם בטהרה בקבר רחל במסגרת ששת הכוללים של מוסדות קבר רחל במשך שעות היום והלילה מסביב לשעון.

משלחת של רבני מוסדות קבר רחל התקבלה השבוע בהתלהבות בבתיהם של גדולי ישראל שליט”א, אשר הביעו התפעלותם לנוכח פעולות הקודש של מוסדות קבר רחל אשר בזכות מסירות נפשם לשם שמים זוכים להפיח רוח חיים בקבר רחל לישועת הכלל והפרט.
כ”ק האדמו”ר רבי דוד אבוחצירא שליט”א ציין כי אלפים רבים ראוישועות גלויות בזכות תרומתם למוסדות קבר רחל, וזאת מאחר שכעדותו הנדירה של מרן הגרי”ש אלישיב זצ”ל על הגרמ”מ קלוגר שליט”א במכתבו – כל מעשיו לשם שמים.
יצוין, כי התרגשות צפויה לרגל השמעת ברכתו של כ”ק האדמו”ר רבי דוד אבוחצירא שליט”אבמהלך המעמד.

במרכז המעמד ייערך הסיום על מסכת שבת שנלמד ע”י קרוב למאתיים אברכי הכוללים במשך שעות היממה, וכן ע”י משתתפי שיעורי הדף היומי בקבר רחל.
יצוין כי גדולי ישראל שליט”א העבירו את שמותיהם להזכירם בעת רצון בשעת הסיום בקבר רחל, וציינו את גודל העת
רצון להיפקד ולהיוושע בדבר ישועה ורחמים.

שמות ניתן להעביר היום עד השעה
3:30 למוקד קבר רחל שמספרו תוגבר 1-800-800-863 פרו במיוחד לקבלת המוני השמות לישועה ולברכה בזכות רחל
אמנו.





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.