האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

באהלי צדיקים: הביאור לקונטרס ההשתטחות על קברי צדיקים

‍‍יז כסלו תשעב

כריכת הספר באהלי צדיקים

כריכת הספר באהלי צדיקים

הרב יקותיאל גרין, מחבר “באור התניא משכיל לאיתן” וסדרת הספרים “חסידות לעם”, זכה להוציא לאור לקראת י”ט כסלו, את הספר “באהלי צדיקים” ● בספר באור יסודי ורחב ל”קונטרס ההשתטחות” המיוחס לאדמו”ר האמצעי, שנדפס לראשונה לאחר שנת תקע”ג, שנת ההסתלקות של אדמו”ר הזקן

מתוך האתר שטורעם

הרב יקותיאל גרין, מחבר “באור התניא משכיל לאיתן” וסדרת הספרים “חסידות לעם”, זכה להוציא לאור לקראת י”ט כסלו, את הספר “באהלי צדיקים”.

בספר באור יסודי ורחב ל”קונטרס ההשתטחות” המיוחס לאדמו”ר האמצעי, שנדפס לראשונה לאחר שנת תקע”ג, שנת ההסתלקות של אדמו”ר הזקן.

הרב גרין: “חז”ל אמרו בגמרא ש”גדולים צדיקים במיתתם יותר מאשר בחייהם”. ובמאמר שלפנינו, מבוארת המשמעות הפנימית והענינית של אמירה זו, הן כפי שהיא  באה לידי ביטוי באופן כללי, והן כפי שהיא מתבטאת בעת הביקור וההשתטחות על קבריהם.

“קונטרס ההשטתחות”, מהוה מאמר יסודי בתחום מחשבת החסידות. ובו אנו מקבלים, תמונה בסיסית ומקיפה אודות מהותם של צדיקים, והקשר הפנימי וההדדי שבינם לתלמידיהם, כפי שהוא בחייהם, וכפי שהוא נמשך ביתר שאת גם  לאחר הסתלקותם.

כדי “לקלוט” את מעלות ההשטתחות באהלי הצדיקים, המבוארים כאן. הוספנו וריכזנו בספר, את הסיפורים אודות ביקוריהם של האדמו”רים על הציונים הקדושים. סוכמו דברי הרבי נשיא דורנו, שבהם הוא מעודד את ההשטתחות על ציון הרבי הריי”צ. וכן הצגנו מיגוון תחומים, שבהם היה מענה הרבי לבקשות ברכה ותפילה, אזכיר על הציון”.

ספר זה, מצטרף לסדרת ספרי “חסידות לעם”. המביאים את אור החסידות לנוער החסידי ולציבור הרחב.

 





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.