האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

קברי ישראל עודם בסכנה:

‍‍כא אייר תשעא

קברי ישראל עודם בסכנה: עצמות מחוללות במלתעות מערבלי בטון ח”ו

עשרות אברכים מחסידי ברסלב יצאו למעמד מחאה נגד הנהלת ‘רכבת ישראל’ אשר ידם במעל בהריסת אתרי קבורה קדומים בערים יבנה ורמלה לצורת סלילת מסילות רכבת על אדמת קודש העשוקים של קדושי ארץ ה”י.

כמו כן נודע היום (ג’) שבעיר ‘פרוד‘ שבו הרסה רשות העתיקות מערות קבורה לדאבוננו, זוממים שודדי הקברים להוסיף חטא על פשע ולהוציא מתוך המערות את העפר אשר בהם מעורבים העצמות הק’, ולערבל את העפר במקום במערבלי בטון ההופכים את העפר ליציקת כבישים ואספלט, וכל זאת זוממים הם לעשות עם אדמת הקודש לרמוס ולטחון את העצמות המעורבים בהם ר”ל.

בעקבות כך יצאו עשרות אברכים לצעוק את זעקת היהדות הנאמנה ולקיים חובת מחאה. לאחר השתדלות מאסיבית של ראשי “אתרא קדישא” הצליחו ב”ה למנוע לע”ע מאותם חדלי אנוש לבצע גם פשע זה, וצריך לבקש רחמי שמים שלא יצליחו במאוויים ולא תשלוט ידיהם על שרידי הקברים.

בתוך כך נמסר לנו כי בעיר יבנה, הגיעו הורסי אתר הקבורה עד בצמוד ממש לכוכים הפתוחים של הקברים העתיקים, והם נמצאים בסכנה, ועל הציבור לעמוד הכן לכל קריאה לגונן על קברי הקדמונים. ובד בבד מטכסים עצות עסקני המערכה לאורם של מרנן ורבנן הגאב”ד והביד”צ שליט”א כדת מה לעשות במצב ההפקרות הנוראה ומגיפת עקירת קברי ישראל בעווה”ר.





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.