האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

השבת בדינוב

‍‍יח טבת תשעא

אוהל מרן הבני יששכר

אוהל מרן הבני יששכר

שבת מרגשת עברה על ציבור המשתתפים בשבת ההילולא של רבינו הבני יששכר בעיר דינוב שבפולין, כבר בשעות הצהרים המוקדמות של יום שישי נערך הציבור לקראת הכנסתם לחופה של זוג גרים שהתגיירו לאחרונה, ובמעמד מרגש ומרומם התקיים חופה מול האוהל של רבינו הבני יששכר, כאשר נשמעו ניגוני התעורורות מרגשים והחתן והכלה פרצו בבכי מרוב התרגשות למעמד לו חיכו כבר כמה שנים,  ועין לא נשארה יבשה במעמד הזה, וכל אחד ואחד התרגש מהזכות שנפל לחלקו לשמח חתן וכלה גרים.

לאחר החופה יצא הקהל במעגלים סוערים ובריקוד של מצוה לשמח את החתן וכלה, עד לכניסת שבת. בליל שבת נערכה  סעודת החתונה, בהשתתפות אורחים מרחבי פולין, בין היתר נכחו אורחים רבים שהגיעו מארץ ישראל ומארה”ב, להשתתף בחתונה ההיסטורית ולרגל ההילולה של מרן ה”בני יששכר” .

התפילות וסעודות שבת נערכו בבנין חדש ומפואר רחב מימדים של מוסדות בני יששכר,  הציבור זכה לפינוק של ממש בגשמיות וברוחניות, וזאת לאחר שהמארגנים לא חסכו כלום, ודעגו מראש לכל פרט ופרט, החל במצרכי המזון שלא חסר ולו בכלום, תנאי האירוח היו ממש להפליא, חדש, יפה, נעים, בית כנסת יפה ומטופח.

ברגעים אלה נערכת  סעודת המשך לכבוד שמחת חתן וכלה וסעודת מלווה מלכה לכבוד ההילולא, בשעה 11.00 שעון ישראל יעלו הקהל הק’ למעמד הישועות להתפלל ולעורר רחמים על צרות ישראל, ובפרט על המחלה הידועה ועל גשמים בא”י.

אתר “קברי צדיקים” ששוחח אמש עם אחד ממשתתפי השבת התרגש לשמוע כל השבת המרוממת שעברה על הציבור כולו, ועל ההצלחה הלוגיסטית שעברה במאת אחוזי הצלחה.

כמו כן פעל האתר להעביר לציון את אלפי הפתקאות שהגיעו למערכת עד יום שישי.

זכות הצדיק בע”ל הבני יששכר יגן על עם ישראל להיוושע בישועות גדולות ובנחמת ישראל.





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.