האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

מירון במרכז גבעתיים

‍‍כב תמוז תשע

האדמו"ר משטפינשט מתוך ויקישיתוף

האדמו"ר משטפינשט מתוך ויקישיתוף

רבבות אלפי יהודים החלו נוהרים מאמש לפקוד את ציון קדשו של הצדיק האדמו”ר משטפנשט זי”ע

יש לציין שארונו של הצדיק הועלה מרומניה קרוב לארבעים שנה, וזאת לאחר ששרר אי וודאות בעיר יאס שברומניה שם היה טמון, על פי צאצאיו האדמורי”ם לבית רוזין הוחלט פה אחד להטמינו בבית העלמין בנחלת יצחק כאשר משקל כבד בהחלטה זו היא הנגישות, ועל מקומו הגיאוגרפי במרכזה של הארץ זו היא שקבעה את מקום הקבורה,  זה עתה מלאו לפטירתו שבעים ושבע שנה.

מראה האלפים הפוקדים את הציון בחלקת אדמור”י בית רוז’ין בבית העלמין בנחלת יצחק בגבעתיים, חוזר על עצמו מדי שנה, כאות לסיפורי המופת המתחוללים במקום ע”י המבקרים. כמו כן צריך לציין שאל הציון נוהרים במהלך השנה גם אישי ציבור ופוליטיקאים ידועי שם, בהם חברי כנסת, שרים ובכירי השלטון בישראל.

סידורי ההילולא המאורגנים למופת על ידי החברה קדישא בתל אביב, ועל ידי מוסדות שטפנשט בארה”ק שבנשיאות הרה”צ רבי מרדכי מאיר מכלוביץ שליט”א רב קהילת זאלטשוב בב”ב.

בשיחה עם קצין המשטרה במקום הוא מציין בפנינו את העובדה בדבר סגירת הכבישים במקום והתחבורה הפרטית מוכוונת לרחובות צדדים והעורק בראשי מורשה אך ורק לתחבורה הציבורית דבר שמעיד על ציבור ענק שבלתי נתפס ליום עם מזג אויר קשה. דבר שמקנה לו את הסטיגמה “המירון של המרכז”


היום בערב תתקיים סעודת ההילולא המרכזית בראשותו של הרה”צ רבי מרכי מאיר מכלוביץ שליט”א באולמי ‘שערי שמחה’ בבני ברק בהשתתפות אדמורי”ם, רבנים, אישי ציבור, וקהל רב.





4 תגובות אל “מירון במרכז גבעתיים”

  1. לאה בטבבו says:

    שלום וברכה,
    רציתי לדעת מתי ההילולא של הרבי משטפנשט.

  2. admin says:

    ההילולה חלה ביום כ”ח בתמוז

  3. חיים קובריגרו says:

    שלום רב! אשמח ואודה לכם מאד על קבלת עלון השבת לביתי, רחוב כבירים 18, חיפה, מיוד 34384, בברכת יום טוב ומואר!

  4. אליהו says:

    ההילולה היא ב כ”א תמוז

השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.