האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

עליית מדרגה: מאבק חסר פשרות לביטול הוויזות לאוקראינה

‍‍כא סיון תשע

בס”ד י”ח סיון התש”ע

שלום וברכה

הנידון: ביטול הצורך בויזות לאוקראינה

אישורי הויזה: מתוך האתר kievukraine.info

אישורי הויזה: מתוך האתר kievukraine.info

עקב השמועה כי התהליך בו הוחל בחסדי שמים מרובים, הופסק כעת ללא שום אופציה אחרת, אנו חסידי ברסלב בארץ ובעולם פונים אליכם מעומק ליבנו, על  הצורך הדחוף והחיוני באפשור מעבר חופשי וחלק מהארץ לאוקראינה, ללא יצוין כי לפני כשנתיים הוחלט על ביטול הוויזות לרוסיה מהלך שלא גרם להתחזקות שום פעילות שלילית בארץ, וניתן לומר להיפך כי מהלך זה עזר לפרנסת רבים מאחינו ולחיזוק הקשר עם יהדות חו”ל והיקף פעילות ארגוני היהדות שם. סיבה אותה נטו לתלות את אי הביטול למדינת אוקראינה.

יש לציין כי מעבר להשלכות הכלכליות הרחבות שיש בנושא, הן במישור הישיר של מחירי הוויזות הנעים מכמה עשרו דולרים לבודד בקבוצה קצרת מועד ועד למאות דולרים בוויזות באופציות אחרות ושונות, וגם במישור העקיף המצמצם את התחרות בין חברות הטיסה, לחברות בודדות בלבד. (כאשר ישנם רבים שישלמו אף הון עתק ובלבד שיזכו להגיע אומנה ובמיוחד על ר”ה.) ואין צורך להציג ולהביא בפניכם את המצב הכלכלי הקשה השורר כבר זה שנתיים ימים בארץ ובעולם. ישנו גם היבט של ביורוקרטיה מסורבלת הגורמת מצער ומפח נפש לרבים ועד פגיעה במשכורותיהם ובריאותם של אחרים ובהם זקנים וחולים, כמו”כ היא מהווה גורם מעכב לעוד רבים מלפקוד את הציון הק’ באומן ושאר ציונים הקדושים שם. (כמו”כ אין צורך להרחיב על מכת העצורים ובמיוחד לאחרונה שהיו עקב הצורך המיותר הלזה, ושאר דברים שליליים הנגרמים עקב הצורך בוויזות שהשתיקה יפה להן, וד”ל)

נסיעה זו היא בעלת משמעות עמוקה ויסודית עבור כלל חסידי ברסלב בכל הדורות, במיוחד שלפי המסורת הברסלבאית המסורה לנו והעוברת מדור לדור ואף מובאת בספר כוכבי אור לראבר”נ מטולטשין כי הגאולה האחרונה, וחבלי הגלות האחרונים הנלווים אליה יושפעו מהיקף הבאים לאומן.

ע”כ אנו מבקשים בכל לשון של בקשה אל תתעלמו מבקשתנו ואל תטו עורף לפניותינו אליכם והשימו לדבר זה קץ וסוף, כהבטחותיכם בעבר פעמים מספר,ע”מ שעוד בר”ה תשע”א הבעל”ט תבוא הרווחה בבתי ברסלב הפוקדים את הציון הקדוש ולכל כלל ישראל. אמן כי”ר

בכבוד רב חסידי ברסלב בארץ ובעולם





Tags:

השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.