האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

אוקריינה: בחשד לסגר כולל במדינה

‍‍ו כסלו תשפא

‏אמש כתב ראש ממשלת אוקראינה דניס שמיגאל: באם הסגר שהוטל על אוקראינה בסופ”ש לא יעצור את שרשרת ההדבקה, אזי נוציא לפועל את שלב ב’ ותטיל סגר מלא על כל אוקראינה


חיים לייפר | צדיקים.נט | ו’ כסלו תשפ”א


לאור התפשטות הנגיף, ושרשרת ההדבקה בקוו עליה, אוקראינה שוקלת להטיל סגר כללי על כל המדינה

דניס שמיגאל ראש ממשלת אוקראינה, הכריז שבמידה והסגר שהוטל על אוקראינה בסופ”ש לא יעצור את שרשרת ההדבקה ורמת התחלואה לא תשנה כיוון, הממשלה לא תהסס ותוציא לפועל סגר מלא על כל אוקראינה.

ראש הממשלה כתב בתקשורת החברתית, כי מקווה שהסגר שהוטל בסוף השבוע יעשה את העבודה, ולדברי וועדת הקורונה, הסגר בסופי שבוע עובד ומוכיח את יעילותו, כאשר אזרחי המדינה הגבילו את הניידות שלהם מאז הסגר והתפשטות הנגיף נבלמה.

לכן בסוף שבוע זה ובסוף השבוע הבא הסגר יימשך ולאחר מכן נוכל להעריך את המשך הצעדים. לדבריו, תוכנית שלב ב’ קיימת אך אין תאריך ליישום התוכנית.

על פי מקורות בממשלת אוקראינה: בחודש הבא יוטל במדינה סגר כללי למשך מספר שבועות שיכלול את חגי ראש השנה הלועזי. על פי הגרסה הפסימית, הסגר יתחיל כבר בין ה-10.12 עד ה-15.12. על פי הגרסה האופטימית, הסגר יתחיל בין ה-20.12 עד ה-25.12.

יש לציין שאם יכריזו על כניסת שלב ב׳ הרי שזה ישפיע על ענף התעופה, והקיבוץ בשבת חנוכה תתקיים בצורה מצומצמת, ואלו שרוצים להגיע שיזדרזו ויגיעו מוקדם יותר





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.