האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

היערכות לקליטת אלפי העולים לציון הק’ לשבות שבת חנוכה באומאן  

‍‍כו כסלו תשף

היערכות לקליטת אלפי העולים לציון הק’ לשבות שבת חנוכה באומן


חיים לייפר | צדיקים.נט | כ״ז כסלו תש״פ


כמידי שנה כך גם השנה ישבתו רבים מאנ”ש בציון רביה”ק רבי נחמן מברסלב זיע”א בעיר אומאן בשבת חנוכה, אשר בחיי רבינו היה יום זה זמן קהילה לכל להתקבץ אליו בשלשה זמנים אלו; ר”ה, חנוכה, ושבועות, אף לאחר הסתלקות רביה”ק היתה שבת זו שבת של התקבצות אצל מוהרנ”ת זיע”א. כיום משתדלים רבים לארוז חפציהם ולנסוע אומנה לשבות יחדיו ולקבל את האור המיוחד המאיר בימים נשגבים אלו, ציבור הנוסעים הוא מגוון מאד ומספרו גדל ורב משנה לשנה.

‘איחוד ברסלב באומן’ נערך לקליטת ההמונים בהכנת מתחם הציון והיכל הכהנים בחימום כראוי, כמו כן המקווה הפעילה במשך כל השנה בבנין הקלויז תופעל ביתר שאת במקלחות חמות וכל הנצרך.

באיחוד הצלה סניף אומן נערכים להגעת האלפים , נתי אוסטרי מפקד מבצע האבטחה של איחוד הצלה בשבת חנוכה באומן מסר: “מוקד החירום הבינלאומי של איחוד הצלה יתוגבר בימי שבת חנוכה. בכל מקרה חירום רפואי מומלץ לחייג מיידית 063-800-1221 (מספר מקומי באוקראינה) ומוקד איחוד הצלה יזניק את הכוננים הקרובים ביותר למיקום האירוע. מוקד איחוד הצלה מופעל ע”פ נהלי השבת וע”פ ההלכה”.

ישראל סטאריק ראש צוות איחוד הצלה באומן מסר: “צוותי הרפואה של איחוד הצלה סניף אומן הונחו להיות עם תיק ציוד רפואי מאובזר בקרבת הציון הקדוש, בבתי הכנסת, ובמניינים שייערכו במלונות הסמוכים לציון הק’, החובשים הונחו להיות בכוננות ובהאזנה לרשת הקשר של איחוד הצלה אומן בכדי לתת מענה רפואי מהיר לכל מקרה שיידרש”.

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.