האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

נמצאה קברה של הרבנית שרה ע”ה הרבנית האמצעית מקוידנוב

‍‍כ כסלו תשף

התרגשות רבה בקרב חסידי ואוהדי בית קוידנוב, עם התבשרו על מציאת קברה


חיים לייפר | צדיקים.נט | כ׳ כסלו תש״פ


כאמור התרגשות רבה שוררת בקרב חסידי קוידינוב, עם מציאת קברה של הרבנית שרה ע”ה מחברתו הטהורה של הרה”ק רבי ברוך מרדכי אדמו”ר האמצעי מקוידינוב זי”ע ובת הרה”ק רבי שלום אוזדר ממינסק זצוק”ל מת־ למידי הרה”ק הס”ק מלעכוויטש זי”ע.

את הציון איתר הרה”ח ר’ יהושע הויזמן הי”ו מחשובי אנ”ש בירושלים עיה”ק שבמשך עשרות שנים התעקש שבנערותו ראה את הציון בחלקת וואהלין ישן שבהר הזיתים ועל פי עדותו כתבו כן כמה מחוקרי הדורות, אולם למרות נסיונות חוזרים ונשנים ופניות רבות לכל הגורמים הר־ לוונטיים עדיין לא נמצא הקבר, מה שגרם שרבים וטובים פקפקו באמינות עדות זו.

בחודשים האחרונים ולאחר שהתבקש על כך מכ”ק האדמו”ר מקוידינוב שליט”א נכנס הרב הויזמן שוב לעובי הקורה והשקיע שעות רבות במאמצים בלתי נלאים במטרה לאתר את הציון הקדוש ולאחר נבירה ממושכת בין מאות דפים מצהיבים של פנקסי החברא קדישא נמצא המקום המדוייק, שלש שורות בדיוק מעל מקום ציונו של הרה”ק רבי שלמה מפרמישלן – חברון זי”ע.

לפני שלושה שבועות, ביום שלישי כ”ח חשון חל יום היארצייט ולאחר עשרות שנים לפחות שאיש לא עלה לפקוד את ציונה, עלה כ”ק האדמו”ר מקוידינוב שליט״א

.

נוסח מצבת הרבנית שרה ע”ה:

קו”מ ]- קבר ומקום[ שקנתה מחיים הרבנית מ’ שרה בת הר’ שלום ז”ל א’ הרה”צ ר’ ברוך מרדכי זצלה”ה בן הרה”צ הק’ ר’ שלמה חיים זצלה”ה מקויידענאב נלב”ע כ”ח חשון תרנ”ג תנצב”ה

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.