האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

לנוסעים לאומן כל המידע אודות: תקשורת טלפונית וסלולרית

‍‍יח אלול תשעט

לנוסעים לאומן כל המידע אודות: תקשורת טלפונית וסלולרית באוקראינה


משה מושקוביץ | צדיקים.נט | י”ט אלול תשע”ט


ראשית משנה זהירות! הקו הרגיל של הארץ יקר מאד באוקראינה: ישנם כאלו שלא יודעים, ולוקחים את מכשירם הסלולרי הרגיל מהארץ ומשתמשים בו באומן, שימו לב: עלות השיחות יקרה מאוד! ומגיעה ברוב המקרים לכ-30 ש”ח לכל דקת שיחה נכנסת ויוצאת ויכול להסתכם באלפי שקלים משימוש של מספר ימים! 

על כל צרה שלא תבוא, מספיק! לא יוצאים ללא ביטוח

חבילת תקשורת: ישנה אופציה לקחת את הטלפון הרגיל מהארץ ולהשתמש באומן ע”י יצירת קשר עם החברה הסלולרית שאליה משתייך הקו, ולרכוש חבילת שימוש בחו”ל. באופן זה ממוצע עלות דקה לארץ, וכן עלות כל דקה נכנסת תעלה כ-1.5 עד 2.5 ש”ח. אבל שימו לב! כל דקת שיחה למספר אוקראיני כגון: לנהג, לחבר וכדומה עלותה כ-20 עד 30 ש”ח!! 

הדרך המומלצת והרווחת :להשתמש בסים מקומי – אוקראיני המשמש כטוקמן, כלומר: אין עלות חודשית ואין חיובים באשראי שלכם, אלא רוכשים דקות בתשלום מראש, והמחירים נוחים מאוד, לדוגמא בחברת לייף סל בחלק גדול מהתכניות, לאחר שמשלמים על כרטיס הסים, עלות כל דקת שיחה לארץ ולאוקראינה כ- 0.8 גריבנה בלבד! לסים המקומי יש מספר אוקראיני המתחיל בקידומת 380+ 

בלי ביטוח לא טסים לאומן

החברות הנותנות תכניות זולות לארץ הם: קייב סטאר, לייף סל, וודה פון: התכנית של ‘לייף סל’ הכוללת: 100 דק’ חינם לארץ [כלול בתכנית], 50 דק’ לקייב סטאר וודה פון, וחינם ללא הגבלה ללייף סל, הינה לכאורה הזולה ביותר לשיחות לישראל. 

יש כרטיסי טעינה מוזלים של 100 דקות שניתן להוסיף כמה טעינות על כל סים ‘לייף סל’ את כרטיסי הסים ניתן לרכוש באוקראינה או בישראל. 

המבצע ש’לייף סל’ פרסמו השנה: רק ברחבי העיר אומן ורק בימי הקיבוץ ר”ה תש”פ עלות שיחה לארץ תהיה 0.50 גריבנה בלבד. מניסיון, לא כדאי לסמוך על המבצע בוודאות. 

רכישה באוקראינה: יש יתרון גדול של מחיר מוזל יותר. ניתן להשגה בקיוסקים, תחנות דלק, שדות התעופה ועוד, לפני הרכישה יש להצטייד בגריבנות שזה המטבע היחיד המתקבל בחנויות.

יש לשים לב בזמן הרכישה שזו תוכנית טובה, כי לכל חברה יש מסלולים שונים, ואם לא רוכשים את המסלול הנכון עלולה כל דקת שיחה לארץ לעלות עד 50 גריבנה! 

בלי ביטוח לא טסים

רכישה בארץ: ניתן להשיג אצל הנציגים המוכרים בכל הערים בהם יש ריכוז של חסידי ברסלב. על מחיר כרטיס הסים נוספת עמלת רווח לסוכנים מאנ”ש. היתרונות: מקבלים את התוכנית המדוייקת והזולה לפי בחירה.- מקבלים מידע מלא כתוב בשפה ברורה עם הסבר מפורט, לעומת המוכרים האוקראינים שאינם מבינים את השפה, והתוצאה ברוב המקרים שמקבלים מסלול שונה ממה שתוכנן.- הטלפון פעיל מיד ברגע הנחיתה באוקראינה. אין צורך להסתובב ולחפש היכן לרכוש ולהטעין את הסים.- המספר ידוע מראש למשפחה ולמכרים כבר בארץ. 

שימוש חוזר: לתשומת לב, הסים פעיל בדרך כלל עד 12 חודשים לועזיים אחר השימוש האחרון. ניתן להטעינו שוב בנסיעה הבאה ולהשתמש. 

הטענת כסף לסים: ניתן להטעין בכל הנקודות לרכישת כרטיסי סים באוקראינה, וכן במכשירי טעינה המוצבים בחנויות רבות ותחנות דלק, וכן ניתן להטעין אצל הנציגים כאן בארץ הקודש. 

לא טסים בלי ביטוח!!!

חידוש מרענן: ניתן להטעין גם במערכת טלפונית אוטומטית חדשה. עם תשלום בכר’ אשראי. בתוך שניות. ניתן להתקשר גם מהארץ וגם מאומן. המס’ הוא: 02-3011142 מאוקראינה: 00972-2-3011142 

מכשיר סלולרי: יש לשים לב שהמכשירים הכשרים ברובם הגדול (95%) אינם מותאמים לסים אוקראיני, ולכן מומלץ לקחת מכשיר פשוט וזול שאינו תומך אינטרנט, ניתן להשיג באוקראינה על פי רוב בשפה זרה, ואצל הנציגים בארץ ניתן להשיג כאלו עם עברית מלאה, עם אחריות לשנה על המכשיר.

האינפורמציה ע”י אומן סטור

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.