האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

קבר רחל: הכנות רבתיות לרגל התפילה המיוחדת

‍‍ל כסלו תשעט

התרגשות מיוחדת בריכוזי הציבור החרדי גרמה הידיעה על מעמדי התפילה בוקעי רקיעים אשר נערכים מידי יום ביומו מימי החנכה בקבר רחל, ובמיוחד גוברת ההתרגח שות לקאת מעמד התפלה של גדולי וצדיקי הדור בזאת חנוכה בקבר רחל, לאחר סיפורי ישועות על טבעיים וניח סים גלויים שהתפרסמו במהלך השנה האחרונה על משפחות שניוושעו בחח סדי שמים כתוצאה מהתפלה בזאת

חנוכה בקבר רחל .

 


משה
מושקוביץ | קברי צדיקים | א׳ טבת תשע״ט


גדולי הדור יצטרפו אל לומדי הכוללים בקבר רחל השוקדים על תלמודם יומם ולילה במשך כל ימות השנה, ומעתירים לישועת הכלל והפרט, ישמיעו שיעורי תורה והלכה וכן שיחות חיזוק והתעוררות בענינא דיומא.

קבר רחל

קבר רחל מתוך (col.org.il)

מרנן ורבנן הביעו התפעלותם לנוכח התרחבות הכוללים של מוסח דות קבר רחל הכוללת היום למעלה ממאתיים אברכים גדולי תורה ויראה בשבעה משמרות החל מחצות לילה ועד לערב שלמחרתו בכל שעות היום והלילה.

שר התורה מרן הגר”ח קנייבסקי שליט”א הודיע כי יצטרף לתפלות גדולי הדור בקבר רחל, בתפלה התרגשות מיוחדת בריכוזי הציבור החרדי גרמה הידיעה על מעמדי התפילה בוקעי רקיעים אשר נערכים מידי יום ביומו מימי החנכה בקבר רחל, ובמיוחד גוברת ההתרגשות לקראת מעמד התפלה של גדולי וצדיקי הדור בזאת חנוכה בקבר רחל, לאחר סיפורי ישועות על טבעיים וניסים גלויים שהתפרסמו במהלך השנה האחרונה על משפחות שניוושעו בחסדי שמים כתוצאה מהתפלה בזאת חנוכה בקבר רחל.

מרנן ורבנן שליט”א אמרו השבוע כי לאור המצב הקשה בו שרוי עם ישראל ולאור הסכנות המרחפות על הכלל ועל הפרט, כאשר שומעים בכל עיר ועיר ובכל משפחה ומשפחה מקרי מצוקה קשים, לא ניתן לחשות וכי יש לעשות צעד יוצא דופן כדי להחיש ישועה עבור האומללים המתייסרים ביסורי גוף ונפש, בעניות ובעיכוב זיווגים וזרע של קיימא.

מרן שליט”א אף התבטא במח כתבו ההיסטורי כי רבים כבר נושעו ורבים עוד יוושעו בישועות גלויות בזכות התרומה למוסדות קבר רחל, שבראשות הגאון רבי משה מנחם קלוגר שליט”א, אשר זכה לאימון בלתי מסויג מצידו של חותנו מרן פוסק הדור הגרי”ש אלישיב זצ”ל שאף התבטא עליו במכתבו בביטוי נדיר “שכל מעשיו לשם שמים”.

בכדי למנוע קריסה במוקד קבר רחל שמספרו 8631* תוגבר המוקד בהיערכות מיוחדת על מנת לקלוט את רבבות השמות ולהעבירם בצורה מסודרת לתפלת גדולי הדור בקבר רחל, אך עם זאת מתבקשים הפונים לא להמתין ללחץ הרגע האחרון אלא להקדים את העברת השמות לתפלה

scaip_prevent_shortcode_addition:

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.