האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

שומר בית העלמין באוהעל דורש 10 דולר דמי כניסה. צפו:

‍‍ט ניסן תשעח


בית העלמין בעיירה שאטורלאוהעלי, בו טמונים בעל הישמח משה וכן רבי סענדער׳ל מקאמארנא, לפני כמה עשורים ריחף על בית העלמין סכנת חיטוטי שכבי, אולם לאחר שקהילת סאטמאר בראשות מרן האדמור מסאטמאר זצןק״ל נכנסו בעובי הקורה, ולאחר שהגיעו במשלחת מכובדת בראשות האדמור לבית הלבן, ופגישה עם הנשיא דאז רעייגן, בעיצה אחת רכשו האמריקאים את שטח בית העלמין, ובכך הסתיימה הסאגה, אלא שההונגרים דרשו לעשות במקום כמין מונומנט המזכיר כניסה למוזיאון.

הנהלת חברה קדישא ייטב לב קרית יואל רכשו את השטח מהמשל האמריקאי, ומאז עבר לבעלות הקהילה.

הקהילה השקיעה במקום דמים תרתי משמע, כמו״כ רכשו בניין ושיפצו בו מקווה, בית כנסת, חדר אוכל, ומזון לטובת המבקרים.

יש לציין שהשומר (שמואל) דובר אידיש קל ובן לאמא יהודיה, שירת את העולים בנאמנות על פי נוהל החברה קדישא בקרית יואל, כאשר נהנה מאיתן ממשכורת חודשית. ובכך קיבל את התשלום תוך התחייבות שלא לבקש שום תשלום מהמבקרים.

לאחרונה החל לבקש דמי כניסה 10 דולר, ולאחר שרבו התלונות, על שמבקש תשלום על פתיחת בית העלמין, הנהלת החברה קדישא כבר הזהירו אותו רבות אולם הלה לא חשב שהתלונות יגיעו להנהלת החברה קדישא על אף שזרמו כל הזמן תלונות על ההתנהלות שלו, (נותן להמתין זמן רב, מבקש כסף על פתיחת השער.

ההנהלה חיפשה כבר הרבה הוכחות לתת לו סטירת לחי מצלצלת להשאיר אותו עם צלקת, ולמנות שומר אחר תחתיו, עם קבלת הסרטון ע״י חבר בקבוצת הוואטסאפ של אוהדי קברי צדיקים מבית צדיקים.נט שבו נשמע ונראה ברורות בו השומר דורש 10 דולר, נפתחה האופציה והחלו ליישם את מסקנותיהם ולמנות עוד שומר במקום בתקווה שייכנס לנעלי השומר במהירות האפשרית

תוכן ההודעה

חברים יקרים בשיחה עם חברי הנהלת חברה קדישא דקיט״ל, הם כבר קיבלו המון טענות, אולם לא יכלו לקחת החלטה, כי לא היה תיעוד, כעת לאחר שחבר הקבוצה הביא תיעוד חי, העברנו את זה הלאה חברי ההנהלה עוד תסיק מסקנות הערב בישיבה השבועית של חברי ההנהלה, מבקשים להעביר ברכת תודה למעביר הסרטון. חן חן לר׳ משה פינטער על הסרטון שבו תיעד את האירוע.

במקביל יש לציין לא בכל מקום זה נכון להתעקש!!! באוהעל מדובר בשומר שמקבל משכורת, בשונה מהרבה מקומות שהתמיכה של השומר מבוסס על טיפים של המבקרים

enclosure: http://www.zadikim.net/wp-content/uploads/b265f27b-0d2f-4cde-935c-8b73bfddadc4.mp4 9425173 video/mp4

geo_latitude: 48.3811355, 48.3811355

geo_longitude: 21.6117025, 21.6117025

geo_public: 1, 1

scaip_prevent_shortcode_addition:

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.