האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

ההילולה המסורתית בלעלוב לקראת ההילולה ה-204

‍‍ז שבט תשעח

ציון הרה"ק רבי דוד מלעלוב

ציון הרה”ק רבי דוד מלעלוב

רבי דוד מלעלוב זי”ע קבוצה גדולה של חסידים עשו את שבת ההילולא סמוך ונראה לציון הק’ בעיירת לעלוב שבפולין בראשות כ”ק מרן אדמו”ר מלעלוב שליט”א | קבוצה נוספת של מאות חסידים יוצאת הערב ישירות ללעלוב | היערכות מיוחדת בעיירה לעלוב לקליטת מאות החסידים הצפויים להגיע להשתטח על הציון הק’

משה מושקוביץ | קברי צדיקים| ו’ שבט תשע”ח

התרגשות והתעוררות בקרב חסידים ואנשי מעשה לקראת יומא דהילולא המאתיים וארבע של אוהבן של ישראל הרה”ק רבי דוד מלעלוב זיע”א החל ביום שלישי ז’ שבט.

סעודות הילולא ייערכו בכל ריכוזי חסידי לעלוב בראשות צאצאיו כ”ק האדמו”רים
שליט”א, כמדי שנה יעלו מאות חסידים לפקוד את הציון הקדוש בלעלוב אשר בפולין בראשות כ”ק מרן אדמו”ר מלעלוב שליט”א.

יום ההילולה הינו יום המסוגל לישועת הכלל והפרט, העליה המסורתית התחדשה לפני כשלושים שנים ע”י כ”ק מרן אדמו”ר מלעלוב זי”ע, אשר בלהט קודש מיוחד רומם ונישא את כל המשתתפים בהתעוררות עצומה אשר אין לשערה ואין לתארה, ואכן עד היום הנסיעה ללעלוב הפכה למסורת קדושה, ומדי שנה רק הולך וגובר העולים לפקוד את הציון הק’.

את האוירה המרוממת השוררת ביום זה בעיירה לעלוב אין לתאר ואין לשער, בסיומו של היום הקדוש בעת עריכת השולחן הטהור בשירה ובזמרה ובריקודין עילאין, עד כי יאמרו הבריות שבמשך היום היא בבחינת יום כיפור ובסיומו בבחי’ שמחת תורה.

לאחר השואה שלטו בו ידי זדים, ובשנת תשמ”ח השקיע כ”ק מרן אדמו”ר מלעלוב זי”ע כוחות עילאיים לגאול את המקום הקדוש, בנייתו מחדש והכשרתו לתפילתם של כלל ישראל בהרחבה רבה על מנת שרבים יוכלו לבוא ולהשתטח על הציון הקדוש, ולפלא היה שמקום הציון נותר בשלימותו ולא נגעו בו זרים, וכן התגלו יסודות האהל הישן שעמד על תילו עד לאחר השואה הנוראה.
ומיני אז שוב הפך המקום לאבן שתיה ומוקד משיכה לאלפי יהודים מכל קצוות תבל העולים לפקוד את הציון ולשפוך צקון לחשם לאורך כל ימות השנה, ובפרט ביום היארצייט גודשים המונים את המקום להיוושע בדבר ישועה ורחמים, ורבים מעידים על ישועות גלויות בזכות התפילה על הציון.
בשבת קודש פרשת בא שבתו בלעלוב קהל גדול של חסידים בראשות כ”ק מרן אדמו”ר מלעלוב שליט”א, לשבת שכולה התעלות רוחנית, עם סדרי תורה ותפילה מיוחדים אשר נקבעו על מנת לנצל את הרגעים הנעלים בהיכל הקודש, התפילות והסעודות בצוותא חדא בהתרוממות הרוח, חסידים ואנשי מעשה העלו זכרונות קודש מדרכו הייחודית בעבודת ה’ של הרה”ק רבי דוד מלעלוב זיע”א.

ביום שלישי בצהריים יתקיים מעמד תפילת רבים על הציון הקדוש של אמירת כל ספר התהלים יחדיו, לשפוך צקון לחש כל אחד לישועתו הפרטית ולישועת הכלל, ולאחריו ייערך סעודת ההילולא המרכזית ועריכת השולחן הטהור של האדמו”ר שליט”א.
ההכנות להילולא החלו כבר לפני מספר חודשים כאשר ב’הכנסת אורחים לעלוב’ הקימו במתחם הציון ובנין ביהמ”ד אהלי ענק לקליטת ההמונים, האהלים מצויידים במערכות חימום מתקדמות על מנת לתת מענה לקור העז השורר בפולין בתקופה זו של השנה.

כמו כן אורגנו אש”ל מלא להמוני המשתתפים במסע הקודש לפקוד את הציון הק’, הכל כמיטב המסורת מזה שלשים שנה, כדי שכל הבאים יוכלו לשפוך את צקון לחשם מתוך הרחבת הדעת לפעול ישועות ורחמים לכלל ולפרט וביאת הגואל במהרה בימינו.

scaip_prevent_shortcode_addition:

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.