האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

קורס הצלה באומן הסתיים והוכתר בהצלחה

‍‍כו סיון תשעז

תרגיל טיפול בנפגעי טראומה נערך היום בציונו של רבי נחמן מברסלב זצוק”ל בעיר אומן שבאוקראינה וברחובות הסמוכים לציון הקדוש.

משה מושקוביץ | קברי צדיקים | כ״ו סיון תשע״ז

הצלה אוקריינה (לוגו)

במסגרת התרגיל, הודרכו והתמודדו הכוננים בתרחיש של אירוע לאומני תוך כדי חדירת מחבלים למתחם ציון רבי נחמן או לעסקים בקהילה היהודית ח”ו, מה שגרם למספר רב של נפגעים מדומים שקיבלו טיפול מיידי מהכוננים.

יש לציין שהתרגיל נערך במסגרת סיום קורס מגישי עזרה ראשונה ורפואת חירום שנערך ע”י הצלה אוקראינה בקהילת ברסלב בעיר אומן שבאוקראינה. סיימו את הקורס בהצלחה 18 מתנדבים שייהוו גרעין ההקמה של מערך כונני ההצלה של הצלה אוקראינה באומן.

התרגיל נערך בהשתתפות בכירי מד”א, נציגי הנהלת איחוד ברסלב באומן, נציגי ממשל אוקראינים, ונציגי הקהילה היהודית באומן. בסיום התרגיל נערך מעמד חלוקת תעודות והקמת נקודות ההזנקה והציוד הרפואי שישמש את הכוננים בעת הצורך.

הלל כהן יו”ר הצלה אוקראינה מסר: “עקב הצלחת הקורס והקמת מערך הכוננים בקהילת ברסלב בעיר אומן אנו פועלים בימים אלו לקידום פעילות והקמה של קורסים בקהילות יהודיות נוספות ברחבי אוקראינה בצורה לשפר את תחום הרפואה והעזרה הראשונה שהוזנח עד כה באוקראינה וגבה חיי אדם. תוך שיתוף פעולה עם ראשי הקהילות והנהלת מד”א בימים אלו אנו עורכים קורסים שנועדו לקדם את תחום הרפואה והעזרה הראשונה ברחבי אוקראינה”.

*קרדיט: דוברות הצלה אוקראינה*

scaip_prevent_shortcode_addition:

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.