האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

נסיעה היסטורית ‘זכור לעבדך’ בראשות האדמו”ר מבאיאן

‍‍ז טבת תשעז

בחצר חסידות באיאן נערכים לנסיעה היסטורית תחת הכותרת ‘זכור לעבדך’ בראשות האדמו”ר מבאיאן, המיועדת לידידי ואוהדי בית באיאן, במלאות מאה שנים לפטירתו של האדמו”ר הראשון מבאיאן בעל ה’פחד יצחק’ מבאיאן זי”ע, הטמון בוינה.

במהלך המסע יגיעו החסידים לקראקא לשבת מיוחדת, כמו כן – החסידים יצעדו במסלול בו צעדו רבבות מילוני אנשים במחנות אושוויץ בפולין. שיא המסע יהיה כאשר לראשונה, בכ”א אדר, יגיע האדמו”ר יחד עם החסידים לציון בעל ה’נועם אלימלך’ הרה”ק רבי אלימלך מליז’ענסק זיע”א, ביום היארצייט.

ל’בחדרי חרדים’ נודע כי תנאי הצטרפות למסע הוא תשלום הגון לכיסוי הפקת הענק. התשלום חולק לבני ארץ ישראל, ארה”ב ואירופה, כשההכנסות קודש למרכז מוסדות באיאן בארה”ק. המחיר לאברכי הארץ תומכי מרכז המוסדות התורמים בקביעות בסכום של 1000 דולר בשנה – 325 ש”ח בתוספת תרומה של 625 ש”ח לחודש – סך הכל‏ 18,750 ש”ח, באפשרות של פריסה של 30 תשלומים ובכפוף להמשך התרומה הקבועה לחסידות.

המחיר לאברכים מאירופה: 6,250 ליש”ט, ניתן יהיה לפרוס את התשלום ל-30 תשלומים חודשיים ע”י הוראת קבע, כרטיס אשראי או צ’קים מראש ע”ס 208 ליש”ט לחודש (52 ליש”ט לשבוע). המחיר לאברכי ארה”ב: תרומה בסך 7,200 דולר. בכדי להקל על התשלום ניתן לפרוס התשלומים ל-300 דולר לחודש במשך שנתיים, כאשר סכום זה אינו כולל את כרטיס הנסיעה. בחסידות פרסמו כרוז מטעם המוסדות כי עקב מסע הקודש ‘זכור לעבדך’ לא יקיים השנה דינר, ולכן “תרומתכם בשנה זו תחשב עבור הנסיעה”.

לקראת המסע יצא בית האדמו”ר מבאיאן במכתב לקראת הנסיעה ההיסטורית בו הוא קורא לכל אחד מהחסידים להצטרף למסע שצפוי להיות בשולי חודש אדר, לקראת הילולת ה-100 של האדמו”ר בעל הפחד יצחק מבאיאן זצ”ל. המסע יחל ביום רביעי פרשת כי תשא – פרה י”ז אדר, ויסתיים בכ”א אדר פרשת ויקהל – פקודי בליעזנסק שבפולין.

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.