האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

מעמד התפילות והישועות על ציון ר׳ חיים מוואלוז׳ין

‍‍יד סיון תשעו

ציון ר' חיים מוואלוז'ין- צילום: וויקומדיה

ציון ר’ חיים מוואלוז’ין | צילום: וויקומדיה

 

היום י”ד סיון תשע”ו, יום היארצייט של אבי הישיבות מרנא רבי חיים מוולוז’ין זיע”א, מתקיים מעמד התפילה המיוחד והנדיר, בו לראשונה בהיסטוריה יעתירו משלחת ‘קופת העיר’, את שבע עשרה הנוסחאות המרטיטות של בקשות עילאיות שניסחו וקבעו בעצמם גדולי ישראל שליט”א, לזכות לישועה בכל העניינים.

התפילה המיוחדת של משלחת תלמידי חכמים שליט”א על ציונו של הגר”ח מוולוז’ין זיע”א ביום היארצייט, התפרסמה והתקבעה כתפילה מסוגלת מאוד, כאשר רבבות מעמך בית ישראל זכו בשנים הקודמות להיות שותפים לתפילה המסוגלת ולראות ישועות בכל העניינים, בזכות התפילה הנאמנה שגדולי ישראל קבעו ותיקנו ובצירוף מעלת הצדקה הנקיה של ‘קופת העיר’.

לרגל גודל השעה, יעתירו חברי המשלחת על תורמי ‘קופת העיר’, תפילות מיוחדות גם בציון מרנא הגר”א מוילנא זיע”א ובציון רבן של ישראל ה”חפץ חיים” זיע”א כאשר גם שם יעתירו על נפש הצאצאים, ולפי הבקשה האישית של כל שם ושם, ולסייעתא דשמיא בכל העניינים.
שמות לתפילה המיוחדת ביום היארצייט בציונו של מרן הגר”ח מוולוז’ין זיע”א, ניתן להעביר לקופת העיר בבית מרן הגר”ח קנייבסקי שליט”א, במוקדי קופת העיר או במוקד הטלפוני 1800-39-47-47, עד היום בשעה 18:00.

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.