האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

חלחלה בהר ציון: קבר דוד נתון לבזיון נוראי

‍‍יג סיון תשעו

זעזוע וחלחלה בקרב כל הציבור על חילול השם הנורא והאיום שקורה לאחרונה בקבר דוד

מתוך ידיעה שנמסרה ע״י המטה לשמירת קדושת קבר דוד המלך

זעזוע וחלחלה בקרב כל הציבור על חילול השם הנורא והאיום שהולך להתחולל ממש בשעות אלה בקבר דוד שבהר ציון היום (א’) חוגגים הנוצרים את יום אידם המכונה Corpus Christi החל בדרך כלל כמה ימים לאחר חג השבועות שלנו ובו ביום זה מתכוננים הנוצרים לחלל ולטמא את קבר דוד מלכנו ע”י עשיית *טקס עבודה זרה* רח”ל עם צלבים!!!!

המקום נחשב על פי אמונתם כאחד מן המקומות הקדושים של הנצרות ולכן הם מגיעים לשם לחלל ולטמא את מקום קבורת אדוננו המלך דוד לא ניתן להם לעשות זאת!!

לתפילת שחרית בציון הקדוש הגיעו היום ציבור ענק להפר עצתם ולבטל מחשבותם לא יקום ולא יהיה! לא נוותר על פירור מהקדושה של קבר דוד לא ניתן לנוצרים להשתלט על המקום והכל בחסות המדינה שלנו ששותקת ומעלימה עין מחילול המקום.

ומכאן קריאה לכל מי שיכול לפעול בנושא ולפנות לאחראי על המקום שר הדתות אזולאי וביותר לאריה דרעי שר הפנים האחראי הבלעדי על חדר הסעודה האחרונה שמעל לציון דוד המלך ששם עושים הנוצרים את כל טקסיהם ולשם פניהם מועדות בכל פעם שהם מגיעים לשם הם ועוד אלפי תיירים נוצרים בכל יום המגיעים למקום..

באם אינך יכול לעזור לכל הפחות תפיץ הודעה זו שתגיע לכל יהודי ויהודיה באשר הם ושידעו מה מתחולל אצל אדוננו דוד מלכנו בכל יום ובכל שעה לצערנו הרב ועל ידי שנפקוד את המקום מדי יום כמה מאות יהודים ואף אלפי יהודים בכל יום תחלש האחיזה של הסטרא אחרא במקום וכל הנוצרים המחללים את המקום יעזבו שמה ולא תהיה להם אחיזה.

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.