האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

מרן שר התורה הגר”ח קנייבסקי בתפילה בקבר רחל

‍‍יא סיון תשעו

מתוך המבשר | סיון תשע”ו

מעמד מרגש, מרטיט ויוצא דופן נערך אתמול עם שחר, כשמרן הגר”ח קנייבסקי שליט”א, הגיע במיוחד לקבר רחל אמנו, להעתיר בתפילה ובתחנונים לישועתם של השותפים והתורמים, אשר חתמו על ‘כתב ערבות’ עבור פעילות הקירובשע”י ‘לב לאחים’.

באופן נדיר ביקש מרן הגר”ח קנייבסקי שליט”א ב’ימי ההשלמה’ של חג השבועות, במיוחד בקבר רחל עבור תורמי ‘לב לאחים’ לעלות ולפקוד את קברה של רחל אמנו, שם העתיר בתפילה לעורר זכותאבותואמהות, כרחל המבכה על בניה, עבור תורמי ‘לב לאחים’, הדואגים לבניושל מקום ומצילים אותם מרדת שחת. על לבו של מרן הגר”ח קנייבסקי שליט”א נתונה תדיר הדאגה לגורל אלפי ילדי ישראל, נוכח מצבה הקשה של פעילות הקירוב שע”י ‘לב לאחים’. בחודשים האחרונים, נחלץ מרן ועסק בענין זה בתשומת לב מיוחדת, כשהוא מדגיש את קריאתו של מרן הגראי”ל שטיינמן שליט”א ומדגיש כי חובת ההצטרפות ל’כתב ערבות’ היא חובה על כל כאמור, אתמול בבוקר לאחר אחד ואחד.

כאמור, אתמול בבוקר לאחר תפילת שחרית, יצא מרן הגר”ח קנייבסקי שליט”א, על פי בקשתו המיוחדת עבור תורמי ‘לב לאחים’, לקברה של רחל אמנו בבית לחם, כשהוא מלווה בנכדיו שיחי’ ובמקורבו מ”מ ראה”ע ב”ב הרב אברהם רובינשטיין.

בהגיעם למקום, פתח יו”ר הנהלת הארגון הגאון הרב ברוך שפירא שליט”א באמירת תהילים פסוק בפסוק, כשהקהל הרב ובראשם מרן הגר”ח קנייבסקי שליט”א חוזרים אחריו במתינות.

לאחר מכן ביקש מרן ממנכ”ל ‘לב לאחים’ הרב אליעזר סורוצקין, להיות שלוחו באמירת ‘מי שברך’ עבור התורמים, כשמרן עונה אחריו אמן. בסיום התפילה, הובאו לפני מרן הקלסרים ובהם שמות כל התורמים, ומרן הניח את ידו עליהם ובירך את כולם לישועה, ברכה והצלחה.

 

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.