האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

מחר: המעמד הגדול של הכנסת ספר התורה לקבר דוד המלך

‍‍ד אדר ב' תשעו

ביום רביעי ליל ז’ אדר ב’ ילוו אלפים את ספר התורה שנכתב לכבוד דוד המלך | משטרת ירושלים הודיעה כי תקצה כוחות מיוחדים לאבטחת האירוע

מתוך המבשר | ה׳ אדר ב׳ תשע״ו

בירושלים הולכות ונשלמות ההכנות לקראת המעמד הגדול של הכנסת ספר התורה שנכתב ע”י עם ישראל לכבודו של דוד המלך, שייערך ביום רביעי הקרוב, ליל ז’ באדר ב’.

את היוזמה לכתיבת ספר התורה ע”י כלל ישראל בארץ ובעולם לכבוד דוד המלך ולמעמד קבלת עול מלכות שמים עולמית, קיבלו רבני קבר דוד המלך – הרה”ג אהרן יצחק שטרן שליט”א והרה”ג יוסף ברגר שליט”א בברכתם ועידודם של גדולי ישראל, בעקבות המצב הקשה של עם ישראל בכלל ובארץ ישראל בפרט, ועל מנת לחבר את עם ישראל כולו לבקשת ג’ הדברים שאמרו חז”ל שאך ורק על ידי בקשתם נראה סימן גאולה: מלכות שמים, מלכות בית דוד ובנין בית המקדש. בחודשים האחרונים עלו רבני קבר דוד המלך אל מעו־ נותיהם של גדולי ישראל כדי לכבדם בכתיבת אותיות בספר התורה ולהזמינם אל מעמד הכנסת ספר התורה.
גדולי ישראל שיבחו את היוזמה והוסיפו שהענין ודאי יעורר בשמים רחמים וחסדים על כלל ישראל ואף הבטיחו את השתתפותם במעמד.

בימים אלו נסגרים הפרטים האחרונים של הארוע, מול כל הגורמים הרלוונטיים. הוחלט
כי תהלוכה ענקית ומרשימה לכבודה של תורה תצא מרחבת הכותל המערבי לעבר קברו של דוד המלך ע”ה, שם יוכנס ספר התורה.
המעמד המרכזי יערך בגן מגדל דוד למרגלות החומה (גן הבונים) בראשות גדולי ישראל ובהפקה מוזיקלית מרשימה כשבשיאו תערך קריאת “שמע ישראל” וקבלת עול מלכות שמים עולמית שתשודר לרחבי הארץ והעולם.

משטרת ירושלים הודיעה כי תקצה כוחות מיוחדים לאבטחת האירוע. כמו כן, סדרנים מיוחדים הופקדו ע”י הועדה המכינה בכדי לשמור על קדושת המעמד.





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.