האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

אלפים הגיעו לציון הרה”ק ר’ אלימלך מליזענסק זי”ע

‍‍כב אדר א' תשעו

זאגענדיג תהלים פאר'ן עמוד ליל ששי אין ליזענסק

האדמו”ר מטאהש באמירת תהלים בליזענסק

אלפים בראשם אדמו”רים, רבנים, וראשי ישיבות שליט”א מכל רחבי תבל נהרו אתמול לליזענסק | התרגשות רבה בעת התפילה המיוחדת ע”י כ”ק מרן אדמו”ר מרחמיסטריווקא שליט”א על תומכי הכנסת אורחים ליזענסק

מתוך המבשר | א.למל | אדר א’ תשע”ו

יום ההילולא של הרה”ק הרבי ר”א מליז’ענסק זי”ע שחל אתמול משך לציון הקדוש שבליזענסק המונים שהגיעו מכל רחבי העולם לפקוד את המקום הקדוש.

כשאדמו”רים ורבנים צעדו בראש הקהל העצום אל הציון, ולב כולם מלא היה בשמחה על הזכות הגדולה שנפלה בחלקם להיות בציון המצוינת, לצד התשוקה העזה להתפלל מעומק הלב ולהעתיר בתחינה קדם ריבון העולמים שיחוס וירחם על עמו וצאנו בזכות הצדיק הנשגב הטמון כאן, ויחיש את הגאולה האמיתית לישועת הכלל והפרט לאחר לילה עמוס במתפללים שהגיעו מכל העולם.

עם עלות השחר ביום אתמול החלו להתרכז מניינים רבים לתפילת שחרית. בכל פינה פנויה או חדר באחד האוהלים נעמדו מתפללים לתפילה, וכשהם עטורים בטלית ובתפילין ביקשו רחמי שמים עבורם ועבור כלל ישראל על יד הציון המצוינת של בעל ההילולא קדוש ישראל זי”ע.

מחזה מיוחד במינו היה בשעות אחר הצהריים כאשר התקיים מנין לאמירת פרקי תהילים על פי הנוסח המקובל לאמירה בציון הקדוש וכן את תפילתו הנודעת של בעל ההילולא.

הקהל הנרגש קרא את פרקי התהילים מתוך השתפכות הנפש, וכאשר אמרו את ה’יהי רצון’ הנאמר אחר אמירת התהילים. כאשר בשלב זה החל שליח הציבור לקרוא בקול גדול את י”ג מידות של רחמים, והקהל הקדוש ענה החזיק אחריו בקול רוגש ונלהב.

אוהלי ‘הכנסת אורחים ליזענסק מלאו בסועדים רבים, וכמויות המזון האדירות שהוכנו מבעוד מועד לא הספיקו עבור המוני המתפללים. מתנדבי הארגון התרוצצו בין השולחנות ללא הפוגה כשהם מגישים בזו אחר זו מנות מזון לפני הסועדים בכדי שיוכלו להתפלל במנוחת הנפש והרחבת גם אמש, בצאת היום הקדוש, עדיין נמשכת הנהירה הגדולה אל המקום.

הפעילות המוגברת של מתנדבי הכנסת אורחים ליזענסק צפויה להסתיים היום בשעות הצהריים, אז יחלו את ההיערכות לקראת העליה ההמונית באדר ב’.

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.