האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

התרגשות לרגל המעמד ההיסטורי סמוך ונראה לציון ה”חפץ חיים”

‍‍כב אלול תשעד

התרגשות בקרב הציבור עם התקרב המעמד ההיסטורי הבעל”ט של נסיעת רבני ארגון ‘משמרת השלום’ לראדין, כדי לפקוד כדי לפקוד את

קברו של מרן בעל ה’חפץ חיים’ זי”ע ביום ההילולא כ”ד באלול.

מתוך המבשר | יום ד’ נצו”י תשע”ד

על הציון יוזכרו לטובה כל התורמים לארגון ‘משמרת השלום’ – הארגון שמוציא מן הכח אל הפועל את תורת בעל ההילולא בספריו ‘חפץ חיים’ ו’שמירת הלשון’, על כן ברור כי אין זכות גדולה מזו, עמה ניתן ללכת לקראת יום הדין, עם מליץ יושר כמרן בעל ה”חפץ חיים” זי”ע.

משלחת רבני ארגון ‘משמרת השלום’ מתכוננים לנסיעה ההיסטורית לציונו של מרן בעל ה’חפץ חיים’ זי”ע בראדין, שייצא לפועל בעיצומו של יום ההילולא, החל ביום כ”ד באלול.

את נסיעתם הם עושים בשליחותם של רבבות אלפי ישראל המצפים ומייחלים ליום הגדול הזה, בו יוזכר שמם וטובתם בציון הקדוש של מי שעביד שלא תשתכח תורת שמירת הלשון’ מישראל, ‘רבם של ישראל, שלאורו הולכים עד עצם היום הזה ובספריו הוגים רבבות ומאות אלפים מישראל, בעידודם של רבני הארגון, הבאים להמליץ טוב על ישראל

ביום הגדול הזה, לאחר שבמשך כל ימות השנה הם נושאים את המשא הגדול, לשמור את טוהר פיהם של עם בני ישראל.

הרבנים החשובים, הגאונים הצדיקים שליט”א, שליחי ארגון ‘משמרת השלום’, באים בזאת אל ציון מרן ה’חפץ חיים’, ומכריזים בזאת “עשינו שליחותך”, לאחר שבמשך כל ימות השנה הם עומדים על המשמר, ומדריכים אלפים ורבבות מבני ישראל, עונים לשאלות, ומעוררים את הציבור על נקיון הלשון, משקיעים מאמצים בכדי להחדיר בכל בית ובכל מקום אחר,את זכות ונקיות הלשון.

עתה הם מתכוננים לימי הרחמים והסליחות, ומרכזים את כל הבקשות שהתנקזו אל משרדי הארגון, וכל התורמים יזכו בעזר ה’ ושמם ייזכר לטובה אצל רבנו בעל ה’חפץ חיים’, אשר הוא מרא דשמעתתא, ובוודאי זכותו תגן עבור כל ההולכים בדרכיו, ובפרט עבור כל אלו התורמים עבור המשך פעילותו הכבירה של הארגון שהוא למעשה הארגון של ה’חפץ חיים’ זי”ע, ארגון המוציא מן הכח אל הפועל את כל מה שמובא בספריו הקדושים. וכדברי הגאון רבי יהודה זאב סג”ל זצ”ל ממנצ’סטר, שהיה אומר תדיר, כי מישעוזר לענייני ‘שמירת הלשון’ זוכה כי ה’חפץ חיים’ בכבודו ובעצמו ילמד ארגון ‘משמרת השלום’ הוא הזרוע המבצעת של ספרי ‘חפץ חיים’ ו’שמירת הלשון’, ואין ספק כי זכות גדולה היא לתרום עבור הארגון, ולהיזכר לטובה לקראת ימי הדין בציון הקדוש. ויהי רצון שיהיה מליץ יושר עבור הכלל והפרט, ועבור התורמים הנכבדים למפעלו של הצדיק.

אכן מקווים אנו כולנו, כי השנה הבאה עלינו לטובה תהיה שנת ברכה, וה’ יחישאת הגאולה השלמה בקרוב, כל זאת בזכות שמירת הפה והלשון שהיא הס גולה הבדוקה ביותר להיוושע בדבר ישועה ורחמים.

יש לציין כי אל הארגון הגיעו מאות בשורות טובות על יהודים שנושעו במשך השנה האחרונה, לאחר ששמם הוזכר לטובה בציון הקדוש ביום ההילולא אשתקד, וזכות התרומה החשובה פעלה את פעולתה והם נושעו בדבר ישועה ורחמים.





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.