האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

ברשויות קוראים להיערך מוקדם כדי להימנע מעומס בדרך לאומן

‍‍ח אלול תשעד

מתוך עיתון המבשר | חיים מרגליות

(אומן תשע"א (צילום בחדרי חדרים

 אומן תשע”א (צילום בחדרי חדרים)

עקב העומס הצפוי לקראת הנסיעות לאומן, רשות האוכלוסין וההגירה קוראת לציבור הנוסעים להיערך מבעוד מועד ולבדוק את תוקף הדרכונים שבידיו, לרבות דרכונים של קטינים.
ניתן להנפיק דרכון (רגיל או ביומטרי־חכם) בלשכות רשות האוכלוסין וההגירה, בשעות קבלת הקהל הקבועות או לקבל פרטים במרכז שירות ומידע טלפוני: 3450*.
לשירותי דרכונים בחו”ל, ניתן לפנות לשגרירות ישראל בקייב: G.P.E. –S, LE SI .UKRAINKI 34, 252195
ברשות שדות התעופה מוסיפים כי על מנת להקל את הנסיעה לאומן ובמגמה לסייע, ככל הניתן, בתהליכים ובשהות בטרמינלים בנתב”ג, הנוסעים מתבקשים לפעול על פי סדר הדברים המפורטים. נוסע יגיע מצויד בדרכון אישי בר תוקף (על הדרכון להיות בתוקף עד סוף שהותכם בחו”ל.) לשם ביצוע תהליכי בידוק הבטחוני, רישום לטיסה ומסירת מזוודות:

לטיסות עם חברות: דארט לימיטד (DAT), ישראייר (H6), ארקיע (IZ) וווינד רוז אוויאיישן (W7) יש להגיע לטרמינל 1.

טיסות בחברת אל על (LY) יש להגיע לטרמינל 3.
טיסות בחברת אוקריינה אינטרנשיונל (PS)
יוצאות הן מטרמינל 3 והן מטרמינל 1, ש לוודא לפי מספר הטיסה לאן להגיע.

חשוב לוודא מראש מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה.
ניתן להיעזר בסדרנים, בשילוט הכוונה קיים ובנציגי המודיעין. על כרטיסי העליה למטוס יודבקו מדבקות בגוונים שונים עם פירוט נרחב באשר לפרטי הטיסה של כל נוסע.
כל נוסע רשאי לשלוח לטוס מזוודה אחת בלבד במשקל של עד 20 ק”ג. חל איסור מוחלט לשלוח קרטונים או כבודה לא תקנית.
מארגני קבוצות המעוניינים בהטסה של משלוחים מרוכזים גדולים יפנו אל סוכני הנסיעות על מנת להיערך לכך מראש. המשלוחים יוטסו כמטען.
על מנת לאפשר טווח זמן ארוך יותר להשלמת ההליכים הנדרשים, הבידוק הבטחוני והדלפקים למסירת כבודה יפתחו ארבע שעות לפני זמן הטיסה המתוכנן. עליה למטוס תחל שעה ורבע לפני מועד ההמראה. יש להישמע להוראות הסדרנים בנתב”ג ולנציגי סוכני הנסיעות.

כמו כן ניתן להיעזר בשילוט ההכוונה הייעוד אשר מוצב באולמות הנוסעים. קטינים הנוסעים ללא הורה מלווה יטוסו רק בהתאם לנוהל הטסת קטינים של סוכני הנסיעות. לשם כך, יש לבדוק מראש עם סוכן הנסיעות מהו ההליך הנדרש. לרשות הנוסעים:
בטרמינל 1 קיים בית כנסת אחד
ובטרמינל 3 שני בתי כנסת





Tags:

השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.