האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

תפילה מיוחדת על קבר ה”חפץ חיים” שבראדין ביום פטירתו

‍‍יח אלול תשעג

שמונים שנה חלפו מפטירתו של החפץ חיים, אבל את המורשת המפוארת של שמירת הלשון הוא הותיר אחריו, וב’משמרת השלום’, הארגון ששם לו למטרה להפוך את הבניינים ואת השכונות לנקיים מלשון הרע וממחלוקות – ממשיכים ליזום ולהפעיל תכניות ופרויקטים כדי להוסיף ולהגביר את המּודעות להלכות שמירת הלשון, את הלימוד היומי שלהן ואת קיומן למעשה.

נציגים רבים פועלים בהתנדבות מטעם הארגון, בכל רחבי הארץ וגם בעולם היהודי. הם מחלקים עלונים מלאי תוכן בכל חודש, מעודדים ללמוד את ההלכות, תולים מודעות בכניסות לבניינים או בבתי הכנסת והישיבות. קשה להאמין, אבל כאן ועכשיו, בשכונה שלנו ובעיר שלנו, מתרחשת מהפיכה של ממש בתחום שמירת הלשון והמידות שבין אדם לחברו!

הארגון, שזכה לברכתם החמה של גדולי ישראל מכל החוגים והעדות, ופועל תחת הכוונתם האישית של הרה”ג רבי מ. מנדל פוקס שליט”א והרה”ג רביישראל גנס שליט”א, מפעיל גם מערכת שיעורים בשמירת הלשון במערכת טלפונית מיוחדת, וגם ‘בית הוראה’ שבו עונים רבנים ומו”צים על שאלות המתעוררות בענייני שמיה”ל וביןאדםלחברו.

בימים אלו, לרגל יומא דהילולא של מרן החפץ חיים זי”ע, תצא אי”ה משלחת מיוחדת של רבני בית ההוראה מטעם הארגון, כשבראשם הגר”מפוקס שליט”א רבו של הארגון, לפקוד את הציון הקדוש שבראדין ולהתפלל להצלחתם של התורמים והמסייעים לפעילות הארגון.

בשנים שעברו זכו התורמים לתפילה מיוחדת זו לראות ישועות רבות, חולים נרפאו, עקרות נפקדו ומעוכבי שידוך זכו לישועה, כמו שהבטיח מרן הגר”ח קנייבסקי שליט”א: “זכות רבנו הח”ח תעמוד לכל התורמים והמסייעים להפצת שמירת הלשון, שיהיה מליץ יושר לכלל ישראל”. למסירת שמות מס’ .025379160





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.