האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

מלחמת אש במירון: היהדות החרדית פותחת במבצע חסר תקדים לנוכח “ההפקעה”

‍‍כז סיון תשעא

שער הכניסה לרשב"י

שער הכניסה לרשב"י

לאור צו ‘ההפקעה’ שהחלו השלטונות להעביר את אתרא קדישא מירון לידי זרועות המדינה, יוצאים מרנן ורבנן הגאב”ד והביד”צ שליט”א בהכרזת “חוב קדוש על כל או”א להרעיש עולמות וכל הגולה תהיה כמדורת אש.” • גדולי התורה והחסידות שליט”א מצטרפים בימים אלו לאזהרת הביד”צ שליט”א “ואל היהדות החרדית בעולם כולו, הן בארץ והן בכל תפוצות ישראל. אנו קוראים למחות ולזעוק מרה נגד כוונתם הזדונית לגזול ולשדוד את המקום הקדוש מלחמת אש דת השערה.

מ. פריד | מתוך השבועון עדה החרדית

זרועות השלטון הממשיכים לטוות את תכניות השתלטותם על האי אתרא קדישא מירון, מקום קדושת ציון התנא האלוקי רשב”י וכל קדושים עמו זי”ע, מדירים שינה מעיניהם של מרנן הגאב”ד והביד”צ שליט”א, אשר שליחותייהו דקמאי קעבדי שכבר התריעו: “אנו קוראים לאחראים לא לבצע דבר זה שיביא למחאות בכל רחבי העולם, בשום אופן לא ניתן להפקיע המקום, וכל אחד חייב לעשות כל מה שבידו לבטל מזימה זאת, וכ”ש שלא לשתף פעולה עמהם ולסייע בידם”.

משנה חרדה ודאגה מקיפה את שלומי אמוני ישראל בכל מקום שהם, לנוכח גילוי המזימות של משרדי האוצר והתיירות הכפרניים אשר נחושים להשתלט על המקום שלפי דעתם אמור להכניס להם הון עתק ע”י הפיכת המקום למוקד תיירות מרכזי בגליל, וכפי שכבר נחשף בעבר ב’העדה’ על תכניות המדינה להקמת קומפלקסים ענקיים, בתי מרחצאות ו’רכבלים’ שמאיימים להשחית את הצביון הקדוש במירון, וזוממים לשאוב אל המקום הקדוש כתות מתועבות של רפורמים ו’קבליסטים’ כפרניים שמתעתדים לתקוע יתד במקום ח”ו תוך כדי הצפת המקום ב’מרכזי מיסטיקה’ ודוכני ‘באזר אמנות קבלית ומיסטית’ ר”ל. (ראו הרחבה גם השבוע בגליון ‘דורות’).

לפי ‘צו הפקעה’ מדובר בכל איזור מירון בשטח של 7.5 דונם, כאשר שר האוצר הורה על “העברת הבעלות למדינה באופן שלם וסופי” תוך ארבעה חודשים, ובכך לשדוד את המקום מסמכות ההקדשות השייכות לציבור החרדי, ואשר נתונים זה יובלות שנים תחת סמכות גדולי התורה השומרים על המקום כאזהרת רבותינו זצוק”ל ויבלחט”א, ש”אין בכח מי שהוא להפקיעו ולשנות את בעלותו או בניהולו בכל דרך ואופן שהוא, וכל המשנה ידו על התחתונה, וחייבים לעמוד על המשמר ע”כ, שלא ינוח שבטם על גורל הצדיקים”.

כלל ציבור יראי ה’ מתבקשים להתפלל שיבוטלו מזימות ההפקעה וההשתלטות של המשחיתים האומרים ערו ערו עד היסוד, ולא ירעו ולא ישחיתו בכל הר הקודש בזכותם של קדושי עליון התנאים הקדושים זי”ע, ושלא ינוח שבט הרשע על גורל הצדיקים, עדי נזכה לתחית המתים בביאת משי”צ בב”א.





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.