האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

7 אברכים נעצרו במחאה נגד חפירות באתר קברים בבית שמש

‍‍כח אייר תשעא

סופר העדה | יום רביעי | פרשת נשא

עם עלותם של הדחפורים על שטחי רמת בית שמש ג’, שם מכינים את התשתיות להקמת פרוייקטים למגורים, התגלו באזור מערות קבורה, כאשר החרדה כפולה ומכופלת בעקבות גזירת חילולי הקברים המשתוללת בכל ארה”ק, כך שנסערו הרוחות לשמוע כי דווקא ‘עיריית בית שמש’ אשר ראשה ורוב נציגיה ‘חרדיים’ המתחזים תכופות כקשובים להוראות רבנים, דווקא הם שמפרים את דבריהם והסירו את הפיקוח של “אתרא קדישא” שהיה מתחילה מוסכם ומובטח עם העיריה ‘החרדית’.

לאור כך יצאו למחות עשרות אברכים חשובים מכל רחבי העיר, אולם המשטרה המקומית התנפלה על המוחים ועצרו 7 אברכים חשובים, שעדיין יושבים במעצר בשעת כתיבת שורות אלו. ושוב למצב סכנת מערות הקבורה בארה”ק, התקיימו מחאות נגד החפירות באיזור ‘פרוד’ אשר תחת חסותו של ‘שר השיכון’ נציג ‘תנועה חרדית’, ואמנם לאחר שהתקיימה מחאה ליד ביתו, מיד נעצרו העבודות.

עוד התקיימו במשך השבוע מחאות על החפירות ברמלה ע”י ‘רכבת ישראל’, ואכן לאחר קבוצות מחאה בתחנת הרכבת באזור מלחה בירושלים וב’תחנת ביג’ בבית שמש, עצרו בינתיים את העבודות ברמלה לעת עתה.

<div align=”center”><embed wmode=”transparent”
src=”http://www.zadikim.net/sefer.swf”
quality=”high” pluginspage=”http://www.zadikim.net” type=”application/x-shockwave-flash”
width=”480″ height=”180″></embed></div>

אכן, ציבור היהדות הנאמנה לא ינוח ולא ישקוט עדי תוסר הסכנה על שימות קברי ישראל מאת חורשי רעה וחומדי בצע כסף השונים, אשר חמדת הממון מעבירה אותם על דעתם, ועודם חושבים כי תסולח להם הפגיעה בקדשי ישראל ועלבון החיים והמתים. אך כל אשר ידם במעל לא ינקו גם לאחר שיעברו זמנים ולמרות נסיונות הטשטוש השונים בשולי המחנה.

זוהי גורלה של חברת ‘אלקטרה’ אשר נאסרה ע”י רבותינו שליט”א בעקבות פשע עקירת בית העלמין העתיק ביפו. ובענין זה מגיעים תכופות דיווחים למכביר על נסיונות משונים של הללו להיטהר בכדי לזכות שוב בכספי הציבור החרדי, בכח השכחה או ע”י העלמות והערמות, אך עוד ישראל רד עם ה’ ונאמנים לדעת התורה ללא עוררין.

השבוע מסר בפני ‘העדה’ עד ראיה ל”קידוש שם שמים” וכלשונו: בימים אלו הוסיפו חדר שיעורים בבנין הישיבה שבהיכל מהרי”ץ דושינסקיא בירושלים עיה”ק, ולקראת ימי הקיץ הלוהטים הוזמן “מזגן” ע”י יבואן כלשהו, אך המשלוחן הגיע וסיפק מזגן של חב’ אלקטרה שנאסרה ע”י הבד”צ שליט”א. מיד כאשר הבחינו בכך מנהלי הישיבה יצאו שנים מרבני הישיבה והורו לו שיסלק משם את המזגן תיכף ומיד, זאת למרות התעקשות המשלוחן שהחל להפעיל שיטות ידועות, אבל בסוף נכנעו והלכו להם בכדי לחזור עם מזגן מחברה אחרת, והיה זה לקידוש שם שמים כראוי וכיאות.





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.