האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

חוף פלמחים: מאות יעתירו בתפילה לגשם

‍‍ט כסלו תשעא

הילולת ראובן בן יעקב

לקראת יום רביעי בשעות הערב יעלו המונים לתפילה על ציונו הק’ של ראובן בן יעקב יש מי משמערים קשיים להגיע ולשאת תפילה, וזאת כאשר ראשי עמותת יחי ראובן הגיע לאתר בכדי להסדיר את כל ההכנות ולהכשיר את השטח הם נדהמו לגלות שהכניסה נאטמה עם חול עד שלא ניתן בשום אופן לכנס למקום, האחרונים פתחו מיד בתהליכים הנדרשים ובכך לזרז את פתיחת המקום, לצורך כך הללו הפעילו חכי”ם ואישי ציבור והם פועלים ללא הרף בתקווה שהמקום יהיה מוכן לקלוט את אלפי העולים.

ראובן בן יעקב

ראובן בן יעקב צילום: משה דהן חדשות24

הילולת ראובן בן יעקב בכור שבטי י-ה מתקיימת השנה ביום רביעי בלילה י”ד כסליו, ההילולה שמציינים אותה כבר למעלה מעשור ע”י אמותת “יחי ראובן”.

עמותת “יחי ראובן” המנהלת את כל האירוע החל מהכנת המקום והלוגיסטיקה ועד לפרסום ההילולה בשלטי חוצות , והבאת הציבור בהמוניו למקום.

מיקום ציונו הק’ לא כל כך מפורסם, ורק בעשור האחרון החל לתפוס תאוצה בקרב הציבור, מיקום אתר הקבר זה מה שמקשה על המבקרים להגיע למקום, שכן המקום נמצא בשמורות חולות של חוף פלמחים, מערבה ליבנה, ובשל כך יגיעו מתנדבים מלווים בג’יפים וברכבי שטח, והם יניידו את הציבור מהכביש הראשי ועד לרחבת הציון.

ההמונים שמגיעים מידי שנה לציון ביום ההילולא מספרים שראו ישועות גדולות וזאת בזכות התפילה במקום, ולכן הם שומרים ומציינים את ההילולא ואף מגיעים מידי שנה ביום ההילולה להשתטח על קברו.

שימו לב! הסעות מסובסדות

אוטובוסים יצאו מבנק דיסקונט בשעה 8.00 ו- 9.30 בערב.

מרחוב יחזקאל ע”י בנק דיסקונט

יש לציין ההרשמה חובה בטלפון מס’ 0527637367 או בטלפון מס’ 0573151305





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.