האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

שלום ולא להתראות לקונסוליה האוקראינית

‍‍ח תמוז תשע

אישורי הויזה: מתוך האתר kievukraine.info

אישורי הויזה: מתוך האתר kievukraine.info

שמחה גדולה שוררת בקרב אלפי היהודים הפוקדים את  הציון הק’ באומן

געגועי אלפי היהודים המיסו את חומת הוויזות לאחר דיונים אין ספור בנושא הפטור, המאמצים הקדחתניים עשו את שלהם, כאמור היום אושרה הקריאה של שר התיירות לפטור את אזרחי אוקראינה בצורך אשרת כניסה, מאחר והיא מכרסמת בהבאת תיירים מאוקרינא, היות ותהליך בקשת הויזה כרוכה בתהליכים בירוקרטיים המקשים על האזרח האוקראיני להשיג את אשרת הכניסה לארץ,

וזו נענתה ע”י החברי הממשלה, לא לפני שהיא תחתום עם משרד התיירות בביטול אשרות הכניסה לישראלים הפוקדים את אוקראיינה.

כעת צריך להביא את זה בפני מליאת הכנסת, אם זה יעבור הרי שמשרד התיירות ומשרד החוץ יחתמו על הסכם של שיתוף פעולה ובכך תתסתיים התהליך הבזבזני במילוי הטפסים.

כל אחד וסיבה משלו כך בכל אופן נראים הדברים כאשר שר התחבורה, גדעון כץ נימק במהלך הדיון שסיבת תמיכתו בעניין היא בכדי להכפיל את מספר התיירים מאוקראינה, וכפי שהוכח לגבי רוסיה אם ביטול הצורך בויזות החלו התיירים לעלות במידה משמעותית.

בתחילת השנה כאשר עלו הדיונים בנושא במליאת הכנסת, היו בין המתנגדים, שר הפנים, אלי ישי, ובתוך דבריו הצהיר כי הוא תומך במתן פטור מויזות לאזרחי ארצות הברית וצרפת, ובכך שלל את האפשרות למתן פטור לאזרחי אוקראינה והתנגד נחרצות, בגלל סיבות שונות.

יש לציין שלנוסע הישראלי שמשתוקק להשתטח על ציון קדשו של רבנו נחמן באומן היה עליו לעמול קשות עד להשגת הויזה הנדרשת וזאת בשל ההוצאות המיותרות של כ-120 דולר וזהו נטל כספי שמספיק בכדי להשתיק את רצונותיו.





Tags:

השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.