האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

שימו לב: שינוי תנאי הכבודה בחברת איזי ג׳ט

‍‍כג כסלו תשפא

קרדיט: הכתבה מתוך האתר טיסות סודיות

חובבי הטיסות שניצלו את חברות הלואוקוסט בחרו כברירת מחדל את החברה המועדפת – חברת איזיג’ט.


חיים פישר – תחבורה תעופה | צדיקים.נט | כ״ג כסלו תשפ״א


לפני כמה ימים חברת הלאוקוסט איזיג׳ט הודיע על שינוי במדיניות הכבודה.

ראשית החלה חברת הלואוקוסט וויזאייר ולאחר מכן גררה גם את חברת הלואוקוסט רינאייר אלו החלו להטיל מגבלות על כבודת היד, לצמצם את המידות למידה של תיק גב, והעלת טרולי למטוס התאפשרה רק בתוספת תשלום.

כאמור חברת הלואוקוסט איזיג’ט הודיע שתשנה את מדיניות הכבודה בנוהל דומה.

יש לציין שאיזיג׳ט לא תאפשר רכישה של טרולי אלא רק ע”י שדרוג המושב.

השינויים אמורים לכנס לתוקף החל מ-10 לפברואר 2021.

שינויים למדיניות כבודת היד של איזיג’ט:

מידות הכבודה לכלל נוסעי איזיג’ט הינה תיק אחד קטן מימדים בגודל של 45X36X20 ס”מ, שיכנס מתחת למושב. יש לציין מדובר על קיצוץ חצי מהנפח שהיה מותר עד כה לנוסע.

לקוח שירכוש מושב מועדף (שורות 1-6 או יציאות חירום) יהיה זכאי להביא בנוסף לתיק הקטן, טרולי בגודל של 56X45X25 ס”מ (סה”כ 2 תיקים).

אפשרות נוספת: אם ברצונכם לטוס עם טרולי אך לא לרכוש מושב מועדף, ניתן לרכוש את שירות Hands Free (בעלות 7 פאונד). השירות מאפשר שליחה של הטרולי לבטן המטוס בעמדת הצ’קאין, ולאסוף אותו בין התיקים הראשונים שיצאו על מסוע הכבודה ביעד. למי שמעוניין לעלות לקבינה עם טרולי, איזיג’ט לא מספקת שום פתרון או שדרוג אחר למעט רכישת מושב מועדף המקנה זכאות לטרולי.

יש לציין נוסעים שכבר מחזיקים כרטיסי טיסה לתאריכים שאחרי ה-10 לפברואר 2021, ומאחר שהכרטיסים נרכשו לפני עדכון מדיניות הכבודה, יקבלו את שירות הHands Free בחינם, חברת איזיג’ט החלה לשלוח מיילים המאשרים את השירות הזה, בדקו בתיבת הדוא”ל שלכם.

את הפרטים המלאים אודות שינוי המדיניות ניתן לקרוא כאן





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.