האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

הסדר למסתנני, מעוכבי, מסורבי אומן תשפ״א. בכתבה שלפניכם

‍‍ו תשרי תשפא

לאחר שחסידי ברסלב הסתננו לאוקריינה וחצו את גבולות המדינה על מנת להגיע לאומן, כך שכל אלה צפויים לקבל ויזה ללא אפשרות חזרה עד לתקופה של שלוש עד חמש שנים


חיים לייפר | צדיקים.נט | ז׳ תשרי תשפ״א


עסקני אומן יחד עם רבה של אומן הרב יעקב ג’אן שליט”א הגיעו להסדר מול רשויות משמר הגבול באוקראינה על מנת לאפשר את יציאת הנוסעים לאומן שנכנסו לאוקראינה בצורה לא חוקית.

על פי ההסכם אלו שנכנסו למדינה ללא ויזה ויגיעו היום (חמישי) לגבולות יקבלו אישור יציאה ללא הסתכנות בקבלת חותמת שחורה בעת היציאה מהמדינה.

על פי ההסכמים התרצו הצדיים כדלקמן:

הבוקר לקראת השעה 9:00 צוות של משמר הגבול יחד עם עסקני ברסלב ימלאו בכיכר פושקינה באומן תצהירים ופרוטוקולים לבית משפט ללא צורך בהגעה הפיזית של הנתבע לבית המשפט, כמו כן ימלאו טופס ייעודי למשטרת הגבולות בשדה התעופה בכדי שיאפשר אישור יציאה מסודרת מהגבולות.

מי שעבר את הגבול לא חוקי לפני ראש השנה, אם יגיע היום מיוזמתו, יידרש למלא פרוטוקול שיוגש לבית משפט שיטיל עליו קנס בגובה של עד 8500 גריבנה כתחליף לחותמת שחורה/ איסור כניסה בעת מעבר הגבול ביציאה מאוקראינה

לצדיקים.נט נודע כי מתקיימים מגעים להסדיר את מעמדם של הנוסעים לאומן שקיבלו חותמת שחורה לקראת ראש השנה תשפ”א. נפרסם על כל התפתחויות שיתחדשו בנושא.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר במספר 3800634198840+





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.