האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

כל הטיפים והשטיקים לחסוך בבדיקת הקורונה

‍‍כג אלול תשף

טריקים ושטיקים: כך תעשו בדיקת קורונה במחיר מוזל

קורונה


חיים פישר תחבורה תעופה | צדיקים.נט | כ״ג אלול תש״פ


כהיום מדינות ירוקות, יוון, קרואטיה, בולגריה, דורשות בדיקת קורונה שלילית כתנאי להיכנס למדינות אלו.

מדינות אחרות לא מבקשות זאת, עלול להשתנות מהיום למחר.

למעשה רוב הנוסעים לחו״ל בימים אלו מבצעים בדיקת קורונה בסמוך ליציאה מהארץ, ולפעמים שוב יבקשו עם ההגעה למדינת היעד. זו הנורמה החדשה.

בקופות החולים עצרו את הבדיקות

מוקדם יותר הקיץ החלו קופות החולים להציע בדיקות קורונה בחינם ללקוחות הקופות המבקשים לטוס לחו״ל וזאת ע״פ הנחיית משרד הבריאות.

המסלול נקרא ״סיקור לפני נסיעה לחו״ל על פי דרישת מדינת היעד״. רבים ניצלו את ההזדמנות (להיבדק ולטוס). אולם משרד הבריאות שינה את עמדתו והחל מה-11 לספטמבר לא יתקבלו יותר בקשות לבדיקת קורונה במסלול זה והמבקשים לטוס לחו״ל יידרשו לשלם עבור בדיקת קורונה פרטית. פשר עצירת הבדיקות נתונה לפרשנות כך או כך בדיקת קורונה פרטית היא עדיין עניין לא זול.


השוואת מחירי בדיקות קורונה

כמה עולה בדיקה ? הנה שלוש דוגמאות:
המרכז הרפואי שמיר, בבית החולים אסף הרופא, מציע בדיקת קורונה בעלות 260 ש״ח בלבד.

סוכנות הנסיעות איסתא מציעה בדיקת קורונה, בבית הלקוח, בעלות 297 ש״ח – אך הצעה זו זמינה רק ללקוחות שיזמינו חבילת נופש בחו״ל. חברת ישראייר מציעה ללקוחותיה במעמד הזמנת טיסה או חבילה, בדיקה בעלות של 170 ש”ח שתתבצע בירושלים או רמת גן.


הנחה לבדיקת קורונה – טריק קטן לחיסכון גדול

קבוצת לופטהנזה החלה בשיתוף פעולה עם בית החולים איכילוב כדי להציע ללקוחותיה בדיקת קורונה בעלות מוזלת של 199 ש״ח בלבד.מי זכאי למחירים המוזלים? כל מי שמחזיק בכרטיס טיסה של חברות התעופה בקבוצה (SWISS, לופטהנזה, בריסל איירליינס ואוסטריאן) וכמו כן כל חברי מועדון התעופה Miles&More.
הלכה למעשה המחירים המוזלים זמינים לכל אחד. מדוע? כי ההצטרפות למועדון התעופה היא חינמית לחלוטין ומיידית. להצטרפות למועדון לחצו כאן.

הבדיקה תתבצע בבית החולים – בימים א׳-ה׳ בשעות 17:00-14:00 ובימי ו׳ בשעות 10:45-9:00, ללא תיאום מראש – והתוצאה תתקבל ביום העסקים הבא. בתשלום נוסף ניתן לבחור בבדיקה סורולוגית (222 ש״ח), בדיקת מטוש ובדיקה סורולוגית יחדיו (399 ש״ח) או אפילו להזמין שירות לבדיקה בבית (599 ש״ח, עם מחיר מוזל לבני משפחה נוספים שייבדקו באותה הזדמנות), לתנאים המלאים.

אז עד שמעבדת הקורונה תיפתח בנתבג (צפי לאחרי החגים), לפני הנסיעה הבאה לחו״ל הצטרפו למועדון התעופה Miles&More וחיסכו בעלות בדיקת הקורונה שכנראה תידרשו לבצע בכל מקרה. בהצלחה, ונסיעה בטוחה!





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.