האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

בשורה משמחת אומן ראש השנה ללא פגע טכנולוגי. עקבו:

‍‍ד אלול תשף

מאוקריינה מגיעה הבשורה הטובה: ניתן להכנס לאוקריינה גם ללא טלפון חכם, באמצעות השארת פרטים ידנית ופלאפון רגיל:


חיים לייפר | צדיקים.נט | ה׳ אלול תש״פ


כפעולות נגד הנגיף אלו היו הדרישות מצד הרשויות באוקראינה, מי שננכנס לאוקראינה ממדינה אדומה, עליו להצטייד בטלפון לכם, להתקין אפליקציית מעקב, בה הרשויות עוקבים אחרי התייר, על שמירת כללי הבידוד עד לקבלת התשובה מבדיקת הקורונה בשדה התעופה.

כמובן שזה היווה מחסום משמעותי להנשמרים ואינם מחזיקים מכשירים טכנולוגיים.

לאחר פעילות אינטנסיבית, של עסקני “האיגוד הפועל” ובראשם “איחוד ברסלב באומן” אנו מתבשרים שהצליחו לפעול אצל השלטונות, כי בתקופת ראש השנה, כל מי שיגיע ויצהיר כי אין ברשותו מכשיר חכם, יוכל להשאיר מס’ טלפון רגיל אצל משטרת הגבולות, ובאמצעותו יתבצע המעקב.

פעולות המעקב מתבצע באמצעות שיחת טלפון ממשטרת אוקראינה. יש לענות לשיחה זו, שבה מוודאים כי המדבר הוא אכן זה שאמור להיות בבידוד, וכי הוא אכן נמצא במקום בו הצהיר שיהיה בבידוד (באמצעות איכון).

שימו לב: אישור זו אינה סופית, והיא עלולה להתבטל בכל רגע, אם וכאשר לא ייענו לשיחת הטלפון מהרשויות. האישור יבוטל מיידית, והכניסה לאוקראינה תתאפשר רק באמצעות סמרטפון.

כלל ברזל: יש לשמור על הנחיות הרשויות באוקראינה:

אין מזרזין אלא למזורזין! נסעתם לאומן? הגויים האנטישמיים עוקבים אחריכם וממסים להביא תמונות לתקשורת! אל תלכו ברחוב ללא מסיכה ואל תיכנסו לציון ללא מסיכה (גם אם יש אחרים שלא הולכים עם מסיכה!). שימן לה: כלי התקשורת באוקראינה ובארץ מחפשים תמונות של אנשים המסתובבים באומן ובציון ללא מסיכה, על מנת להציג מצג שווא כאילו אנ”ש אינם מקפידים על ההנחיות.

כל זלזול בהנחיות אלה, עלול לגרום לנזק חמור לקיבוץ הק’, ומי שלא מקפיד עליהם הוא בגדר מזיק לרבים!





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.