האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

מסע הזורעים בדמעה ברינה יקצורו בראשות האדמו״ר מוויזניץ מרכז

‍‍טז אדר א' תשעט

כלל חסידי וויזניץ מרכז במסע התאחדות למדינות אוקריינה ופולין בראשות מרן האדמו״ר שליט״א


משה מושקוביץ | קברי צדיקים | י״ז אדר א׳ תשע״ט


לאור קריאת מרן האדמו״ר שליט״א בראש השנה בקריאת קודש לכלל החסידים להגביר פעלים ועסקנות למען הקהילה, כאשר לסוף ארבעת החודשים, בפרשת כי תשא שבת טרום ההילולה של בעל הישועות משה הועיד לשבת התאחדות והתעלו

כאשר במסגרת הנסיעה תיערך מסע קודש לאתרא קדישא ליז’ענסק, בליל יום הילולת בעל הישועות משה וערב יום ההילולה של הרה”ק הרבי ר’ אלימלך זי”ע.

בליז’ענסק תתקיים תפילת רבים ליד הציון הקדוש, ולפנות ערב, ליל יומא דהילולא דמרן בעל ה’ישועות משה’ זי”ע, יערוך כ”ק מרן האדמו”ר שליט”א את השלחן הטהור, באוהל מיוחד שהוקם בליז’ענסק.

בהכנה דרבה עורר כ”ק מרן האדמו”ר מויזניץ שליט”א את הציבור בשיחות קודש, בהן עמד על חשיבותה של הנסיעה האדירה, המהווה מעין מעמד של קבלת עול התורה והחסידות – ‘ויחן שם ישראל, כאיש אחד בלב אחד’, של התקשרות שעמדה במבחן הגדול – מבחן מסירות הנפש, מבחן המעשה.

עמל נמלים מפרך קדם למסע הקודש, החל במאמצים לאיתור מתאים לאירוחה של משלחת כבירה שכזו, צוותי ההיגוי נסעו מספר פעמים לאוקראינה על מנת להכשיר את הקרקע לנסיעה כזו, כמוה לא זכורה בשנות דור אחרון, בקנה מידה ובסדר גדול שכזה.

מערך כביר של שינוע מוצרי מזון בכמויות אדירות, ציוד טכני, ועוד ועוד. בעיניים בורקות ובלב נרגש שוקד צוות משרדי המוסדות על המפעל הענק המסווג והמסועף, בכדי שהכל יתנהל על הצד היותר טוב, לכבוד ולתפארת למסע הקודש.

בד בבד, הוקם מטה פעילות מיוחד להכנת מעמדי הקודש בליז’ענסק, הקמת שני אוהלי ענק – למעמד התפילה ולעריכת השלחן הטהור – שיהיו מחוממים כדבעי, הקמת פרנצ’עס וסעודת מצוה, ועוד ועוד.

חרדת קודש, דריכות וציפיה בתקוות נפש ובאור פנימי ממלאים את חדרי לבם של חסידי ויז’ניץ לקראת מסע הקודש ‘הזורעים בדמעה – ברינה יקצורו’! וימלא ה’ משאלות לבם במידה טובה ישועה ורחמים אכי”ר.





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.