האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

הערב הילולת הרה”ק רבי גדליהו משה מזוועהיל זיע”א

‍‍כג חשון תשעט

המוני בית ישראל מכל העדות והחוגים ומכל רחבי הארץ, יחלו הערב לעלות לציונו של הרה”ק רבי גדליה משה מזוועהיל זיע”א, ביומא דהילולא שיחול הערב, ליל כ”ד בחשון.


מתוך המבשר | כ”ד חשוון תשע”ט | קברי צדיקים


במוסדות זוועהיל בעיה”ק ירושלים נשלמות ההכנות האחרונות לקליטת המונים הצפויים לעלות ולהשתטח על הציון הקדוש שבבית החיים בשכונת גבעת רם (שיח’ באדר) בעיה”ק ירושלים.

 

העליה לציון בראשות כ”ק האדמו”ר שליט”א תתקיים מחר יום ו’ בשעה 9:00 בבוקר.

ציונו הק’ של האדמו”ר רבי גדליהו משה זיע”א, מהווה מוקד לעליה המונית של כלל הציבור לאורך כל ימות השנה, ונודע כמקום תפילה וישועה לרבים, ובפרט בימי שני וחמישי, שסגולתם נודעה בשערים. רבים משלומי אמוני בית ישראל, זכו לישועה והצלה ברפואה, בזיווגים הגונים, בזש”ק ובכל צרה וצוקה, אחרי שעלו לציונו הק’ שלוש פעמים בימי שני חמישי ושני ברציפות וקיימו את הסגולה הנודעת.

השנה נרשמה עליה המונית לקברו של הצדיק כבר מיום שני בתחילת השבוע של היארצייט כדי לזכות בסגולה המפורסמת, הבדוקה והמנוסה, תוך כדי יומא דהילולא של הצדיק.
מארגני ההילולא פעלו בשיתוף אדוק עם גורמי הבטחון והעיריה בכדי לאפשר את קיום ההילולא תוך מתן בטחון ושמירה להמוני העולים. כחלק מהכנות נערכה עיריית ירושלים להנגשת הדרכים המובילות לציון. כמו כן, החל מהיום בשעות אחה”צ יתוגברו קווי אגד המגיעים לאזור.
המגיעים ברכב פרטי, מתבקשים להישמע להוראות המשטרה, הנערכת בכוחות גדולים לאבטחת המוני העולים, שמירה על הסדר וזרימת התנועה באזור צפוף זה של העיר ירושלים.
במקביל, תוגבר באופן משמעותי המוקד המרכזי לתפילות וישועות על ציונו הקדוש המופ־ על על ידי מרכז מוסדות זוועהיל בעיה”ק, בו ניתן להעביר שמות תפילה וישועה לשליחי מוסדות זוועהיל, במהלך ההילולא ובכל ימות השנה, בטלפון שמספרו: .1800-35-35-60

scaip_prevent_shortcode_addition:

category_sticky_post: 0





מונחי חיפוש נכנסים:

  • https://www zadikim net/?p=18191

השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.