האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

הילולת ר׳ אלימלך מליזענסק: אלפים נוהרים לליזענסק

‍‍כ אדר ב' תשעח

הילולת הרבי ר’ אלימלך מליזענסק, צוברת מדי שנה אלפי מבקרים, מכל רחבי העולם המגיעים במיוחד בטיסות שכר וטיסות סדירות בטיסות ישירות ובטיסות קונקשן

משה מושקוביץ | קברי צדיקים | כ’ אדר תשע”ח

 

אלפי יהודים וביניהם אדמו”רים, רבנים, מורי הוראה ,וראשי ישיבות, מכל רחבי תבל יגיעו ברכבת אוירית לליז’ענסק, ועוד מאות נוספים צפויים להגיע בהמשך גם מחר יום חמישי לעיירה ליז’ענסק שבפולין לרגל הילולת הרה”ק הרבי ר’ אלימלך זיע”א, שתחול הערב כ”א אדר.

ארגון ‘הכנסת אורחים ליזענסק המתפעל את מתחם הציון בליז’ענסק במשך כל השנה, קידם מהלכים רבים לקראת ההילולה, ונמצא בשלב סיום עם ההיערכות לקראת הגעת ההמונים, אלפי היהודים המגיעים לציון, מגיעים עייפים ומותשים מטלטולי הדרך במזג אויר חורפי כבד.

ארגון הכנסת אורחים ליז’ענסק דואגים לקבל פניהם בסבר פנים יפות, בארוחות חמות ובשתיה חמה וכו’, על מנת להקל על רבבות עמך ישראל המגיעים מארץ ישראל, ארה”ב ואירופה.

 כ”ק מרן אדמו”ר מרחמיסטריווקא שליט”א, אשר יגיע אף הוא לליז’ענסק יעתיר בעז”ה עבור תורמי ‘הכנסת אורחים ליז’ענסק’, תפלה מיוחדת תיערך בעיצומו של יום ההילולא עבור כל התורמים לטובת הכנסת אורחים ליז’ענסק.

וכפי שהתבטא כ”ק מרן אדמו”ר מרחמיסטריווקא שליט”א: “הקוויטל לרבי אלימלך הינו הפדיון להכנסת אורחים.

יש לציין כי הארגון הלוגיסטי הינו מורכב ביותר, החל מהעניינים הבירוקרטיים כמו הסדרת התאורה כל המתחם, ומסביב לו.

רשת מאובטחת ע״י חברת אבטחה, על מנת להבטיח את שלומם של אלפי העולים, דבר המצריך דין ודברים עם העיריה והמשטרה המקומית להשגת האישורים המתאימים.

הארגון אף מכשיר את כל מתחם הציון הק’ החל בבניית אוהל התפילה הצמוד לציון הק’ לרווחת המתפללים, הכשרת מקום מיוחד לתפילה לכהנים עם חלון פתוח לציון הק’, הקמת אוהלים מיוחדים המשמשים לבתי תפילה (שטיבלעך), כשהם מצוידים במערכות חימום מתקדמות על מנת לתת מענה לקור העז השורר בפולין בתקופה זו של השנה.

הכשרת בנין ההכנסת אורחים, חדרי האירוח, וכמובן המטבח וחדרי האוכל. השנה גם הושקעו מאמצים על מנת לתת את התנאים האלמנטריים הנוחים ביותר בחדרי הנוחיות לרווחת העולים.

יצוין כי להכנסת אורחים ליז’ענסק בנין מפואר שהוקם בסמיכות לציון הק’ ובנין זה ישמש לרווחת העולים לציון הק’.

scaip_prevent_shortcode_addition:

category_sticky_post: 0





מונחי חיפוש נכנסים:

  • https://www zadikim net/?p=17444

השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.