האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

רבני ‘משמרת השלום’ מתכוננים בראדין ליום ההילולא של מרן ה’חפץ חיים’ שיחול מחר

‍‍כא אלול תשעז

משלחת רבני הארגון ‘משמרת השלום’, בראשות נשיא הארגון הגאון הרב מנחם מנדל פוקס שליט”א, נחתה היום לפנות בוקר בבילורוסיה, לקראת המעמד המרטיט ביומא דהילולא ה־84 של מרן ה’חפץ חיים’ זי”ע.

מתוך שחרית | כ״א אלול תשע״ז

קברי הצדיקים בראדין

קברי הצדיקים בראדין

קשה לתאר במלים את המעמד הנרגש בראדין, מי שהשתתף ברגעי ההוד המרטיטים, נאלם דום באותו רגע בו האמירה המצמררת נשמעת בחלל השקט. זה קורה פעם בשנה, כשהרבנים פוקדים את ראדין ועולים אל ציון קדשו של מרן החפץ חיים.
הרבנים העומדים בראש מפעל הזכויות האדיר ‘משמרת השלום’, אלה שכבר הצליחו לבצע מהפכה בעולם ולהגיע אל למעלה מ־180,000 משתתפים בתכני שמירת הלשון, נוגעים בציון הקדוש ורטט אופף את האוויר.
הרבנים רוכנים ביראה אל המצבה, ולוחשים בסערת נפש ובדמעות זולגות: “עשינו
שליחותך” – – – ושערי שמים נפתחים לרווחה!

כוח עצום ואדיר כזה של זיכוי הרבים בשמירת הלשון, היש לכם עת רצון גדולה מזו?!
“זהו מסע הישועות שכולם מצפים לו” – אומרים אנשי הארגון, “השותפות הגדולה של התורמים בשמירת הלשון, מזכה אותם להיזכר ולהיפקד על הציון הקדוש, כשכל שם ושם יוזכר בפני עצמו על ידי הרבנים”.
ידוע שמרן ה’חפץ חיים’ פעל והשתדל להפצת ספריו ‘חפץ חיים – שמירת הלשון’ יותר משאר ספריו. הגרי”ז סגל זצ”ל ראש ישיבת מנצ’סטר היה אומר, שכל הלומד ‘חפץ חיים’ וכל המסייע ותומך בהפצת הלימוד היומי בספר, ימליץ ה’חפץ חיים’ יושר בעדו, וזוהי מציאות!”

מחר בערב יומא דהילולא, כ”ד באלול, יעמדו הרבנים הגאונים המוסרים נפשם למען מורשתו ומפעל חייו של מרן, ויעתירו בתפילה לזכות התורמים.
רבני ‘משמרת השלום’ מעידים על הישועות, כי מדובר ב”השפעה של פעילות שמירת הלשון בכל ימות השנה במסירות נפש”. מקרים של זיווגים מעוכבים, ציפיה לילדים, צרות כלכליות, מחלות ועוד, זכו לישועה פתאומית מן השמים, בזכות התפילה על קברו של מרן ה’חפץ חיים’ זי”ע ביום ההילולא, על ידי רבני ‘משמרת השלום’. גם אתם תוכלו לזכות למליץ יושר שם למעלה, להיפקד בכל הישועות, ולזכות ל’עורך דין’ בימים הקדושים הקרבים ובאים.

להשתתפות, פנו כבר עכשיו למוקד הישועות של ‘משמרת השלום’: 1800-800-779. רק
היום. אל תחמיצו את הזכות! המעמד הנשגב יתחיל מחר בערב ליל שישי כ”ד אלול בשעה 21:00 ע”י ציון קדשו של מרן החפץ חיים. ניתן יהיה להצטרף בשידור־חי במערכת ‘קול הלשון’ בטל’: 03-6171111

scaip_prevent_shortcode_addition:

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.