האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

אומן כל השנה: פעילות אינטנסיבית לנחיתת מטוסים באומן…

‍‍א אייר תשעו

(אומן תשע"א (צילום בחדרי חדרים

(אומן תשע”א (צילום בחדרי חדרים

לראשונה נחיתות מטוסים בעיר אומן? שר הפנים הרב אריה דרעי ערך סיור עם בכירי משרדו בנמל התעופה בן גוריון. במסגרת הביקור נפגש השר דרעי עם מנכ”ל חברת אל־על דוד מיימון ובכירי החברה. המנכ”ל מימון הציג בפני השר את הישגי החברה מבחינה בינלאומית וכן את האמון הרב לה זוכה החברה מבחינת הציבור.

בנושא זה ציין המנכ”ל את הדאגה והשירות של החברה למגזר החרדי וסיפר לשר הרב דרעי, כי נמצא במגעים עם ראש עיריית אומן אוקראינה להכשיר את שדה התעופה בעיר להמראות ונחיתות מטוסי אל־על.
במידה והתכנית תצא לפועל זו תהיה בשורה גדולה לעשרות האלפים הטסים לציונו של רבי נחמן מברסלב בראש השנה.
כיום, נאלצים עשרות האלפים לנחות בשדה התעופה בקייב או באודסה ולהיטלטל עם מזוודותיהם במשך שעות בדרכים המשובשות עד לעיר אומן. “נחיתת מטוסי אל־על בעיר אומן עצמה תביא להקלה גדולה להמונים”, אמר השר הרב דרעי, ושאל האם שדה התעופה העירוני כשיר לקלוט את מאות הטיסות. המנכ”ל השיב כי ניתן להיערך לכך באמצעות ביתנים מיוחדים שיוצבו שם למעבר מהיר של ההמונים.

השר הרב דרעי ברך את המנכ”ל על היוזמה הברוכה ועל השירות המקצועי של החברה. כמו כן, השר נפגש עם הנהלת מרכז ההגירה והאוכלוסין בשדה, ועמד מקרוב על השירות המתקדם וההיערכות המיוחדת בזמני שיא, כמו ערבי חגים וחודשי הקיץ.

בהמשך ביקר השר באולם מקבלי הפנים והשתתף בישיבת הנהלה מיוחדת של רשות שדה התעופה שנערכה לכבודו. בישיבה זו הוא נחשף לגידול החד מדי שנה של תנועת הנכנסים והיוצאים בשדה התעופה בן גוריון, ולעובדה כי דווקא מספר התיירים לא גדל.

category_sticky_post: 0





Tags:

השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.