האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

אנטישמיים הציתו את אמבולנס הצלה שמשמש כחפ”ק עבור כל העולה לקברי צדיקים באוקריינה

‍‍יב תמוז תשעה

photo 2

אמבולנס הצלה קייב (קברי צדיקים)

אמש הציתו אנטישמיים את אמבולנס המבצעים של הצלה קייב, המשמש כחפ”ק עבור כל המי ומי העולה לקברי צדיקים ברחבי אוקריינה.

כארגון המתעסק בקברי צדיקים אנו זוכים לראות את ר’ הלל כהן שליט”א, יו”ר הצלה קייב, בכל ההילולות מלווה בידי האמבולנס ומתנדבי ההצלה, העומדים הכן ע”י “בתי העלמין” בימי ההילולות, בין הייתר מתלווה למסעות קודש של האדמו”רים, בעלז, וויזניץ, סאטמאר , וכו’ ומנהל את ארגון הצלה עבור היהודים המקומיים.

 נגרם נזק רב לציוד הצלת חיים שהיה בתוך האמבולנס

בשיחה עם יו”ר ‘הצלה אוקראינה’ הרב הלל כהן, שעסוק בימים עם פרויקט ראש השנה והימים הנוראים, פעילות מאומצת בהכנות לוגיסטיות עבור הקהילה היהודית המקומית, כמו כן אף עסוק בניהול הפרויקטים המורחבים ברחבי המדינה, בין הייתר הגעת עשרות אלפי חסידי ברסלב לאומן בראש השנה,הלה מבקש את עזרת הציבור.

יהודים יקרים!!!

אנו עומדים  בלחץ שלקראת הימים הנוראים, בו יגיעו אלפי אנשים, בא נעשה הכל מה שביכולתנו, ולתת לו את הסיוע, וביום פקודה, הארגון שנמצא הרחק מאיתנו, יוכל לתפקד במלוא השירות, וזאת רק בשבילכם!!!

ר’ הלל מבטיח לעשות ככל שביכולתו עבור הקהילה המקומית כן הוא משרת את האינטרס האישי של יחיד ויחיד העושה את דרכו אל מקומות הקדושים ברחבי אוקריינה, בואו להיות לו לעזר.

כן ר’ הלל כהן מוסר, שהמשטרה  המקומית מבטיחה לשים יד על הפורעים בידיהם ישנם כבר קצה חוט של אותם פורעים.

באסיפה של חברי וועד ‘הצלה אוקראינה’ כבר התקבלה ההחלטה, עד לחגים מקווים לגייס סכומים נכבדים על מנת לקנות שני אמבולנסים חדישים עם ציוד חדיש ממיטב החברות המתקדמות.

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.