האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

בתום שיפוץ נרחב יתקיימו תפילות על ציון התנא בחיפה

‍‍כו אב תשף

המונים ישתתפו בערב ראש חודש אלול במעמדי התפילה על ציון התנא ר׳ בדיני דמן חיפה


חיים לייפר | צדיקים.נט | כ״ו אב תש״פ


לאחר היהערכות ממושכת בחודשים האחרונים ובתום שיפוץ נרחב יתקיימו החל מליל יום שלישי ועד יום רביעי עם שקיעת החמה ערב ראש חודש אלול המעמדים הנשגבים והמסוגלים בציון האמורא רבי אבדימי דמן חיפהמעמדי התפילה לישועתן של ישראל, לחולי ישראל ולמעוכבי זיווג, למצפי ישועה ולמבקשים לפתוח שערי פרנסה, בסדר התפילה המיוחד, מעמדים שהפכו למופת נורא לאלפים כשסיפורי ישועה רבים וחותם עדות אמת מעטרים את תפילה זו.

כידוע מקום מנוחותו של האי אמורא קדוש רבי אבדימי דמן חיפה זיעא התפרסם בשנים האחרונות ואלפים רבים עולים במשך כל השנה ובפרט בימי ערב ראש חודש כסגולה נפלאה ידועה מפי צדיקים, שרבים זכו לראות ישועה למעלה מדרך הטבע, בתפילת שלשה ערבי ראשי חודשים ברציפות בציון הקדוש.

במהלך השנה האחרונה, בוצע במקום שיפוץ נרחב, כאשר במהלך השיפוצים בוצעאיטום מחדש למבנה העתיק שהוקם לפני למעלה ממאה וחמישים שנה עי הרהק רמשה מראדוביץ בנו של הרהק רבי אלתר יוסף מראדוביץ זצוקל ונכדו חביבו של בעל התורת חיים מקוסוב זיעא.

כמו כן הוחלפה תשתית רשת החשמל במבנה והורכבו מערכות תאורה חדישות, ריצוף חדש ונאה הונח לאורך האוהל הקדוש כמו כן בוצעה הנגשה מכיוון עזרת הנשים על מנת להקל על המבוגרים והמתקשים להגיע בקלות יותר לציון הקדוש.

גם סובב הציון הקדוש מקבל תנופה חדישה ותאורה עוצמתית מותקנת בימים אלו בכניסות וסביב הבנין על מנת שבכל שעה ביום יוכלו להגיע ולהתפלל.

מערכת מצלמות משוכללת הותקנה אף היא במקום על מנת לשמור על בטחון המתפללים במשך כל שעות היום והלילה וגולת הכותרת של השיפוץ הייה התקנת מערכת מיזוג אוויר לעזרת הגברים והנשים בעלות של עשרות אלפי שקלים לרווחת

המתפללים.

בתקופה זו בה עם ישראל מתמודד עם נגיף הקורונה עובר הציון הקדוש חיטוי יומי ובמידת הצורך אף חיטוי מתוגבר מספר פעמים ביום עי גבאי הציון הקדוש ולבטחונם הבריאותי של העולים לתפילה בקבר רבי אבדימי דמן חיפה זיעא.

כאמור בימים אלו נערכים גבאי הציון לקראת מעמדי התפילה הכבירים שיערכו בציון הקדוש במהלך כל שעות ערב חודש אלול בהשתתפות מרנן ורבנן שליטא.

גבאי הציון הקדוש מבקשים בזאת מהקהל הקדוש לשמור על הנחיות משרד הבריאות וכוחות הבטחון, להקפיד על שמירת שתי מטר בין מתפלל למתפלל על פי הסימונים שסומנו במקום לרבות ברחבת הציון הקדוש לכל אורך המדרכה הן בעזרת הנשים והן בעזרת הגברים





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.