האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

התרגשות רבה בקרב יוצאי סטריקוב עם יציקת יסודות האוהל

‍‍יח אייר תשעט

התרגשות מיוחדת עם יציקת יסודות האהלים הקדושים בעיר סטריקוב שבפולין


משה מושקוביץ | קברי צדיקים | י״ח אייר תשע״ט


כפי שנחשף לפני חודשים ספורים, זכו בדרך פלאית בפעילות יסודית של מכון “אור הגנוז”, בשיתוף ה”וועד הפועל העולמי של אגודת ישראל”, ובעזרת הרב שמחה קלר שיחי’, לגלות מתחת אדמת בית החיים החרבה בסטריקוב, את המקומות המדויקים של אוהלי צדיקי סטריקוב, הלא הם תלמיד המגיד ממעזריטש, הסבא קדישא רבי פישל מסטריקוב זיע”א ורבי זאב וולף לנדא בעל ה”זר זהב” זיע”א, אב”ד סטריקוב.

מאז הגילוי פקדו את מקום הקברים יהודים רבים שזכו לשפוך צקון לחשם במקומות המסוגלים והמפורסמים מהימים ההם, וכפי שהעיד מרן ה”אבני נזר” על קברו של הרבי רבי פישל מסטריקוב כי “אדמת קודש היא”.

בימים אלו זכו צאצאי ומקושרי צדיקי סטריקוב, בהתרגשות רבתית, לקחת חלק בפעולת השיקום הראשונית של האהלים והיא יציקת היסודות במקום מנוחת קודשם.

בימות החורף לא היה ניתן לפעול במקום באופן מעשי, ובתקופה זו הושגו הרשיונות הנחוצים מהשלטונות המקומיים לצורך הקמת היסודות.

בעזרת התורמים הנכבדים, הוצבו בימים אלו התשתית לאהלים ולתקומתם המחודשת. במכון “אור הגנוז” עמלים בימים אלו להשלים את גיוס הכספים הנדרשים להשלמת המלאכה ומזמינים כל מי שיש בידו את הזכות לקחת שותפות וחלק בכבודם ומנוחתם של צדיקי עולם שוודאי יעמדו לו בזה ובבא, לנצל את ההזדמנות האחרונה בימים אלו.

לפרטים נוספים ניתן לחייג לקו המערכת של המכון בטלפון 077-2520392 או לשלוח הודעה לכתובת מייל [email protected] ונחזור אליו בהקדם.

זכותם הגדולה תגן על כל עם ישראל בכל מילי דמיטב

scaip_prevent_shortcode_addition:

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.