האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

הכנות אחרונות לקראת כנס היסוד – ‘בוני סטרעטין

‍‍כח כסלו תשעח

תכונה והתרגשות רבה נרשמת בקרב צאצאי אדמורי סטרעטין זיעא לדורותיהם בארהק ובחול, וידידי בית סטרעטין, לקראת המעמד ההיסטורי כנס היסוד – ‘בוני סטרעטין‘, שייערך בסד ביום חמישי גטבת הבעלט, יומא דהילולא דהרהק רבי אברהם מסטרעטין זיעא באולמי בית מלכה בירושלים.

זה מכבר נודעה הפעילות הכבירה שיוזמה ונעשתה עד עכשיו עיאיגוד צאצאי הרהק מסטרעטין העולמי‘, אשר בין השאר מוציא לאור מדי חודש בחודשו את הגליוןבית סטרעטיןבמסגרת מכוןבית סטרעטין‘ – מורשת רבוהק מסטרעטין זיעא, מפעיל ומתחזק את הנר תמיד באהל רבותינו הקבעיירה סטרעטין, ואף אירגן לראשונה מאז שנות דור, את מסע הקודשא נסיעה קיין סטרעטיןביומא דהילולא

של הרהקהצדיק דמעיקראר׳ יהודה צבי מסטרעטין החל ביום יא אייר, אשר כל אלו ועוד יעברו כעת תחת אחריות והנהלת מוסדותבוני סטרעטין‘.

מרכז הכנס ההיסטורי תעמוד הבשורה המשמחת על ייסוד מוסדותבוני סטרעטיןאשר בסד יבנו בית הכנסת אורחים סמוך ונראה לציוני הקודש בעיירה סטרעטין באוקראינה. כמו כן, יוזמים בהנהלת המוסדות את שיפוץ האהל הקובניית גדר חדשה לבית החיים ושיפור לטובת המוני הבאים לפקוד את האהל הק‘.

בהנהלת המוסדות מציינים לטובה את העובדה שבשנים האחרונות הגיעו עשרות קבוצות ויחידים לפקוד את אהל רבוהק בעיירה סטרעטין, ביניהם אדמורים ורבנים צאצאי רבוהק לדורותיהם מארהק ומחול.

במהלך השבועות האחרונים עולים חברי הוועדה המארגנת לבתי כק מרנן האדמורים שליטא והרבנים הגאונים שליטא צאצאי רבותינו הקזיעא להזמינם למעמד האדיר, כשבמהלך הביקורים התברכו על הפעילות הענפה והיוזמות החשובות של מוסדותבוני סטרעטין‘.

מהוועדה המארגנת נמסר, כי צאצאי רבוהק וידידי בית סטרעטין שלא קיבלו הזמנות לכנס עד היום יום ו‘, מתבקשים לפנות בדחיפות לטל‘ 0799-448514





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.