האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

המוני בית ישראל עלו לציין את הילולת אור שבעת הימים מרן הבעש”ט הק’ בחג מתן התורה

‍‍ח סיון תשעז

לאחר הכנה לוגיסטית עניפה הסתיימה ההיערכות לקליטת האלפים שהגיעו מכל קצוות תבל לעשות את יום הילולת הבעל שם טוב זי”ע במעז’יבוז, בחג השבועות.

מתוך שחרית | אסרו חג שבועות תשע״ז

למעלה מ-1500 יהודים, הגיעו לשהות במעז’יבוז, מקום מנוחתו של מרנא ורבנא אור שבעת הימים הבעש”ט לרגל חג מתן תורה, יום ההילולא רבה

היהודי והעגלון: נוסח תשע״ז על רקע אוהל הבעש״ט

באגודת ‘אהלי צדיקים’ בראשות הרב ישראל מאיר גבאי המפעילה את המקום כל השנה, נערכו מבעוד מועד לקליטת ההמונים המגיעים ב-17 טיסות מרחבי העולם. 6 טון מוצרי מזון בכשרות מהודרת שונעו בשבועות האחרונים, טבחים וחומרי גלם הובאו למקום ע”מ לקבל את ההמונים בצורה מיטבית.
למעלה מ-6,500 מנות משובחות הוכנו עבור 4 סעודות החג שנערכו במקוםברוב פאר והדר.

בנוסף על מלון ‘הולינס’ המפואר וחדרי האירוח הרבים, הקימה האגודה 10 מתחמי לינה מיוחדים עם למעלה מ-1500 מיטות, היות וצר המקום מלהכיל את ההמונים המבקשים לשהות בצל הקודש.
כמו”כ הוקמו מבנים של שירותים מיוחדים במקום לרווחת העולים, כשהצוותות הפועלים בשטח עושים את ההכנות האחרונות לקבלת העולים מז’יבוז’ה.
תפילות החג נערכות ברב עם בבהכנ”ס שבעיירה – ביהכנ”ס של האגודה בקרית הבעש”ט, בית מדרשו של הבעש”ט ששוחזר במדויק ע”י אגודת אהלי צדיקים לפני למעלה מ-15 שנה ובביהכנ”ס של ה’אוהב ישראל’
מאפטא שטמון אף הוא באוהל הבעש”ט במעזיבוז.
כמו”כ הוסדר בהשקעת ענק עירוב מהודר, הכולל את מתחמי האירוח והכנסת האורחים לעבר בית המדרש העתיק של הבעש”ט.
יו”ר האגודה הרב גבאי מציין בסיפוק: “כמידי שנה נערכנו מבעוד מועד לקבלת ההמונים לקראת יום ההילולא – ימי חג השבועות בצילו של אור שבעת הימים הבעש”ט זי”ע.
האגודה על כל אגפיה ועובדיה פעלה מסביב לשעון על מנת לספק לעולים לציון את צרכיהם.

scaip_prevent_shortcode_addition:

category_sticky_post: 0





Tags:

השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.