האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

מסע התפילות לציונו של מרו בעל החפץ חיים בראדין

‍‍יב אלול תשעו

נשלמות ההכנות לקראת המסע נורא ההוד של רבני הארגון העולמי ‘משמרת השלום’ לציון מרן ה’חפץ חיים’ זיע”א בראדין.

מאת כתב המבשר | י״א אלול תשע״ו

לרגל יום ההילולא ה־83. במסע המיוחד ישתתף נשיא הארגון הגאון רבי מנחם מנדל פוקס שליט”א רב שכונת רמות ומו”ץ ‘העדה החרדית’, יחד עם משלחת נכבדה של רבני ‘משמרת השלום’. יחדיו יעתירו הרבנים על כל שם בנפרד של כל תורמי הארגון, ביום ההילולא של ה’חפץ חיים’ שיחול בכ”ד אלול. “זה מסע היסטורי של ישועות”, אומרים אנשי הארגון, למול הישועות שנרשמו בשנים הקודמות כתוצאה מהתפילה המרגשת על קבר ה’חפץ חיים’ ביום ההילולא.

דבר המסע המיוחד, מקבל ברחבי הציבור הד גדול, בעקבות פעלי הארגון ‘משמרת השלום’ הפועל להפיץ את משנתו של רבינו ה’חפץ חיים’ בכל מקום ואשר הצליח לרשום מהפכה של ממש בקרב הציבור הרחב, בכל הנוגע לערכי שמירת הלשון וערכי בין אדם לחברו. “הרבנים הם שלוחים של רבבות אלפי ישראל”, אומרים בארגון. הגרמ”מ פוקס אף מספר על
רשמי המסע המיוחד ומעיד על המופתים שנרשמו על קברו של ה’חפץ חיים’, “שמעתי בעצמי על מופתים נדירים שאירעו כתוצאה מתפילת הרבים על קברו של רבינו ה’חפץ חיים’ זכותו יגן עלינו!”
המסע ההיסטורי יתחיל בכ”ב אלול, כשרבני הארגון יחד עם מצטרפים נבחרים, יבקרו במספר בתי חיים במזרח אירופה ולקראת יום שלישי, כ”ד אלול, יגיעו אל העיירה הקטנה ראדין.
העיירה השלווה מסתירה את לפיד האור הטמון בבית החיים העתיק בפאתיה, אך רבני ‘משמרת השלום’ כבר יודעים את הדרך בעל פה. “עשינו את זה מספר פעמים”, אמר אחד מהם, “וכל פעם התרגשנו מחדש, לבקר על הציון הקדוש ולומר את המילים המרגשות – עשינו שליחותך!” בכך הוא מכוון על שליחות הארגון ‘משמרת השלום’ הפועל להטמיע את שמירת הלשון בכל רבדי הציבור, באמצעות העלונים, המודעות והמבצעים השונים. כשהרבנים פוקדים את הציון הם נוהגים לומר בסילודין את המילים הללו, כשרטט אופף את כל הנמצאים, “עשינו שליחותך” כפי שהרבנים עצמם מעידים, כתוצאה מכך, התפילה שנאמרת לאחר מכן ברוב רגש ובדמעות זולגות, פועלת ישועות נפלאות, “שוב ושוב אנו רואים ישועות וחסדים בזכות התפילה המיוחדת ביום ההילולא בראדין.

בראש משלחת הרבנים יעמדו הגרמ”מ פוקס שליט”א ביחד עם הרה”ח רבי יהושע וורצברגר שליט”א נשיא הארגון אשר זוגתו הרבנית תליט”א נושאת על שכמה את המשא הכבד.

הגר״מ פוקס שליט”א מורה דרך ארגון ׳משמרת השלום’ מאז יום היווסדו מפקח על כל הפעילות בנושא המתנהלת בהכוונתו התמידית.
שערי שמים נפתחים בראדין, אל תחמיצו את הישועה ואת הזכות לקחת חלק בארגון הגדול
בעולם המרבה שלום בעולם.





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.